eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicena slawy › Re: cena slawy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: cena slawy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5cc34df4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa15bb$8ct$1@node1.news.atman.pl> <qa24d7$676$1@node1.news.atman.pl>
    <260y2k20lt8n.10cozl90tpoe1$.dlg@40tude.net>
    <qa2d5f$ehk$1@node1.news.atman.pl>
    <1m3hnmg22wtrq.1f6qgga4hx9z5$.dlg@40tude.net>
    <5cc4c320$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <186me0dspifv8$.v22jw1tt01j9$.dlg@40tude.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 28 Apr 2019 08:02:26 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <186me0dspifv8$.v22jw1tt01j9$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <5cc541f1$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1556431345 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 529 80.53.118.49:53594
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-04-27 o 23:16, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 27 Apr 2019 23:01:20 +0200, cef napisał(a):
    >> W dniu 2019-04-27 o 22:23, J.F. pisze:
    >>> Niby tak, ale zamkniecie konta ... operacja o najmniejszym znaczeniu
    >>> jakby.
    >> Może za malo wykonujesz różnych operacji.
    >> Kiedyś sprawdzałem możliwości kredytowania w tymże banku
    >> i w ramach wymiany informacji podałem dane kontaktowe.
    >> A oni podstawili mi te dane do profilu który tam mam (cloud).
    >> Zorientowałem się jak mi zaczęły maile potwierdzające lokaty przychodzić
    >> na inny adres. A na pytanie dlaczego zmienili dostałem odpowiedź typu
    >> BOT- zamiast zwykłego
    >> przepraszam. I jak tu mieć zaufanie?
    >
    > Ale czy nie powinni ?
    >
    > No to powiem ci tak - mialem w PKO BP lokaty walutowe. Raz na rok
    > przysylali wyciag. I przestali.
    > Przypomnialem sobie o nich, likwiduje, pytam o te wyciagi ...
    > przestalismy, bo pan zlozyl wniosek o elektroniczne udostepnianie.
    > Nic takiego nie pamietam. Mam konto w Inteligo ... ale twierdza, ze to
    > niemal inny bank.

    W każdym banku zdarzają się raz na jakiś czas jakieś wpadki.
    A to naliczą jakąś opłatę bezpodstawnie, a to przelew się nie zrobi itp.
    Bardziej miałem pretensje, że odpowiedź była typu zlewka
    Mam też przypadek w drugą stronę i bank przesyła mi wyciągi
    miesięczne tradycyjną pocztą (nie pobiera opłat choć w cenniku jest 5zł).
    Rezygnowałem z tego już dwa razy i nawet jak się zmienił
    produkt to nie pomogło - coś im się zafiksowało w systemie
    i nie można odptaszkować tego z poziomu oddziału
    a zagłębiać się nikomu nie chce.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1