  • Data: 2019-04-28 08:57:05
    Temat: Re: cena slawy
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-28 o 07:28, xbartx pisze:

    > Myślę, że tu chodzi o coś innego. Zaufanie bardzo długo się buduje ale
    > stracić idzie w chwila moment. Czasami się zdarza jakaś losowa sytuacja
    > i może się zamykanie, zrywanie czy coś tam przeciągnąć ale ogólnie
    > powinno być to załatwianie zgodnie z prawem i regulaminem.

    Otóż to! Umowa wiąże obie strony, a nie tylko klienta.
    Kilka miesięcy potem rozstawałem się z Credit Agricole. Wypowiedzenie,
    potwierdzenie, iż po nim przestanę być klientem banku. Mija miesiąc
    konto nie zostaje zamknięte. Piszę przez pocztę wewnętrzną. Następnego
    dnia zamykają (w Idei kilka monitów bez reakcji). Informują, że dostęp
    internetowy musi być osobno wypowiedziany (czyli - podobnie jak w Idei
    pracownik źle poinformował klienta). OK - idę do placówki. Zamykają od
    ręki (w Idei miesiąc wypowiedzenia dostępu, po którym on oczywiście
    działa).
    Podobne sytuacje, jednak rozumiem, że w CA to drobny błąd,
    natychmiastowa reakcja. W Idei koszmar.

    Jeżeli
    > sygnałów jest więcej że tak nie jest to źle bo prędzej czy później może
    > się to jeszcze pogorszyć a jak dowiesz się o tym przy wypłacie swoich
    > pieniędzy to już będzie za późno - tak zwana czarna dupa ;)

    Zaciekawia mnie jeszcze jeden aspekt... Idea jest notowana na giełdzie.
    Z pewnością część inwestorów kieruje się takim parametrem, jakim jest
    liczba klientów spółki. Podejrzewam, że także samych klientów - wszak
    sukces PKO BP, Pekao wynika nie tyle z atrakcyjnej oferty depozytów, co
    z wielkości banku. Pewnie także AmberGold nie byłby tak popularny, gdyby
    nie rosnąca lawinowo liczba klientów (wszak X klientów nie może się
    mylić)... I teraz... Jeśli znaczący procent klientów w Idei to tacy,
    którzy są przekonani, iż skutecznie rozwiązali umowy (mają
    wypowiedzenia, nie sprawdzili po miesiącu czy nadal są w systemie) to
    wówczas inwestorzy opierają swoje decyzje na nieprawdziwych danych.
    Wydaje się, że wprost celowo zawyżonych przez bank (a "jeżeli sygnałów
    jest więcej" to można wprost uznać to za strategię biznesową).

    Osobną kwestią jest oczywiście o przetwarzanie danych osobowych, RODO
    itd. Wydaje mi się, że po rozwiązaniu wszelkich umów bank powinien
    zakończyć np. wysyłania mi wyciągów z konta, które winno być zamknięte.

    --
    Pozdrawiam