-
Data: 2019-04-28 08:57:05
Temat: Re: cena slawy
Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-04-28 o 07:28, xbartx pisze:
> Myślę, że tu chodzi o coś innego. Zaufanie bardzo długo się buduje ale
> stracić idzie w chwila moment. Czasami się zdarza jakaś losowa sytuacja
> i może się zamykanie, zrywanie czy coś tam przeciągnąć ale ogólnie
> powinno być to załatwianie zgodnie z prawem i regulaminem.
Otóż to! Umowa wiąże obie strony, a nie tylko klienta.
Kilka miesięcy potem rozstawałem się z Credit Agricole. Wypowiedzenie,
potwierdzenie, iż po nim przestanę być klientem banku. Mija miesiąc
konto nie zostaje zamknięte. Piszę przez pocztę wewnętrzną. Następnego
dnia zamykają (w Idei kilka monitów bez reakcji). Informują, że dostęp
internetowy musi być osobno wypowiedziany (czyli - podobnie jak w Idei
pracownik źle poinformował klienta). OK - idę do placówki. Zamykają od
ręki (w Idei miesiąc wypowiedzenia dostępu, po którym on oczywiście
działa).
Podobne sytuacje, jednak rozumiem, że w CA to drobny błąd,
natychmiastowa reakcja. W Idei koszmar.
Jeżeli
> sygnałów jest więcej że tak nie jest to źle bo prędzej czy później może
> się to jeszcze pogorszyć a jak dowiesz się o tym przy wypłacie swoich
> pieniędzy to już będzie za późno - tak zwana czarna dupa ;)
Zaciekawia mnie jeszcze jeden aspekt... Idea jest notowana na giełdzie.
Z pewnością część inwestorów kieruje się takim parametrem, jakim jest
liczba klientów spółki. Podejrzewam, że także samych klientów - wszak
sukces PKO BP, Pekao wynika nie tyle z atrakcyjnej oferty depozytów, co
z wielkości banku. Pewnie także AmberGold nie byłby tak popularny, gdyby
nie rosnąca lawinowo liczba klientów (wszak X klientów nie może się
mylić)... I teraz... Jeśli znaczący procent klientów w Idei to tacy,
którzy są przekonani, iż skutecznie rozwiązali umowy (mają
wypowiedzenia, nie sprawdzili po miesiącu czy nadal są w systemie) to
wówczas inwestorzy opierają swoje decyzje na nieprawdziwych danych.
Wydaje się, że wprost celowo zawyżonych przez bank (a "jeżeli sygnałów
jest więcej" to można wprost uznać to za strategię biznesową).
Osobną kwestią jest oczywiście o przetwarzanie danych osobowych, RODO
itd. Wydaje mi się, że po rozwiązaniu wszelkich umów bank powinien
zakończyć np. wysyłania mi wyciągów z konta, które winno być zamknięte.
--
-----------
Pozdrawiam
Szymon
Następne wpisy z tego wątku
- 28.04.19 09:01 Szymon
- 28.04.19 10:41 cef
- 28.04.19 12:18 J.F.
- 28.04.19 13:52 cef
- 28.04.19 14:09 J.F.
- 28.04.19 14:11 Szymon
- 28.04.19 14:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem