  • Data: 2019-04-27 23:16:57
    Temat: Re: cena slawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 23:01:20 +0200, cef napisał(a):
    > Może za malo wykonujesz różnych operacji.
    > Kiedyś sprawdzałem możliwości kredytowania w tymże banku
    > i w ramach wymiany informacji podałem dane kontaktowe.
    > A oni podstawili mi te dane do profilu który tam mam (cloud).
    > Zorientowałem się jak mi zaczęły maile potwierdzające lokaty przychodzić
    > na inny adres. A na pytanie dlaczego zmienili dostałem odpowiedź typu
    > BOT- zamiast zwykłego
    > przepraszam. I jak tu mieć zaufanie?

    Ale czy nie powinni ?

    No to powiem ci tak - mialem w PKO BP lokaty walutowe. Raz na rok
    przysylali wyciag. I przestali.
    Przypomnialem sobie o nich, likwiduje, pytam o te wyciagi ...
    przestalismy, bo pan zlozyl wniosek o elektroniczne udostepnianie.
    Nic takiego nie pamietam. Mam konto w Inteligo ... ale twierdza, ze to
    niemal inny bank.

    No i tak sobie przypomnialem, ze mam pelnomocnictwo do konta rodzicow
    ... i chyba z tego skorzystali.
    Ale w sumie, az tak mnie to juz nie interesuje ... skreslilem ich juz
    dosc dawno, tylko te lokaty zostaly i Inteligo.
    A Inteligo w miare dobre, ale to prawie inny bank :-)

    J.