  • Data: 2019-03-08 15:12:17
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-05 o 22:43, PiteR pisze:
    > Za dokonanie wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu prowizja wynosi 2%
    > nie mniej niż 200 PLN.
    >
    > Niedość, że skurwysyny wzięły przez dziesięć lat ileśtam tys odsetek to
    > jeszcze 200zł pazery.

    Ja o tym pomyślałem przed wzięciem kredytu i zażądałem odpowiedniego
    wpisu w umowie (darmowe nadpłaty i całkowita spłata).
    Oczywiście w PKO się nie dało (sztywny wzór itd itp), więc kredyt
    wziąłem gdzie indziej. Żałowałem wtedy, bo PKO dawał niezłe warunki w
    CHF, ale już nie żałuję :)

    A najgorzej pod względem obsługi było w Deutsche Banku. Normalnie jakbym
    był w spółdzielni mieszkaniowej, a nie banku ;)