  • 1. Data: 2004-01-19 08:36:03
    Temat: bph sezam - windows only...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    No i zgodnie z przewidywaniami - g* warty ten ich sezam :-|
    Pod operą 7.23 nie działa, pod mozillą 1.05 - też nie działa. W obu
    przypadkach pojawia się 'witamy w systemie internetowym bphpbk' i... tyle,
    klikanie "dalej" nic nie daje. Oczywiście certyfikat zaakceptowałem.
    Pod netscape 4.8 jeszcze weselej, https://www.bphpbk.pl/Login ładuje
    puściutką stronę.

    Bo oczywiście nie można było zrobić normalnie... :-E Trzeba było spier*
    stary system :-|
    Jeśli taki stan się utrzyma nie pozostaje nic innego jak zlikwidować u nich
    konto - po co mi drogi, bezużyteczny gadżet?

    Grrr... potrafią "poprawić" humor na początek tygodnia...
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2004-01-19 10:01:42
    Temat: Re: bph sezam - windows only...
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > przypadkach pojawia się 'witamy w systemie internetowym bphpbk' i... tyle,
    > klikanie "dalej" nic nie daje. Oczywiście certyfikat zaakceptowałem.

    Nic się nie martw, pod IE też nie działa :-)

    Chłopaki coś spieprzyli, na tym przycisku "Dalej" jest taki javascript:

    onclick="location.href('WelcomeMessage?P_LAST_MSG_ID
    =204624&P_TARGET=S');"

    Przypuszczam, że powinno być location.href = ...

    Na razie infolinia nie działa a w oddziale powiedziano mi że "klienci
    migrowani w weekend mają pewne problemy" a awaria zostanie usunięta
    "najszybciej jak to możliwe" :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 3. Data: 2004-01-19 11:25:53
    Od: j...@o...pl

    Piotr Piatkowski <k...@c...pl> wrote:
    > Nic się nie martw, pod IE też nie działa :-)

    To teraz tak jest - jak rano udalo mi sie przejsc strone startowa
    (czemus musialem 2 razy nacisnac "dalej", ale to szczegol), to teraz
    juz sie loguje bez problemow.

    > Chłopaki coś spieprzyli, na tym przycisku "Dalej" jest taki javascript:
    >
    > onclick="location.href('WelcomeMessage?P_LAST_MSG_ID
    =204624&P_TARGET=S');"

    > Przypuszczam, że powinno być location.href = ...

    nie, za prosto by bylo - obie notacje dzialaja identycznie :-))

    PS: ciekawe co bedzie z obsluga przez www kart kredytowych -
    poprzednio jak im sie p* to wylaczyli na wiele miesiecy :-((
    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 4. Data: 2004-01-19 12:26:24
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    j...@o...pl wrote:

    =204624&P_TARGET=S');"

    > nie, za prosto by bylo - obie notacje dzialaja identycznie :-))

    No, skopiowałem sobie powyższy URL do paska z adresem, zmieniłem
    P_LAST_MSG_ID=0 i udało się wejść :-)

    Nie ma to jak intuicyjny system :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 5. Data: 2004-01-19 13:30:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 19 Jan 2004 11:25:53 GMT, j...@o...pl napisał(a):

    > To teraz tak jest - jak rano udalo mi sie przejsc strone startowa
    > (czemus musialem 2 razy nacisnac "dalej", ale to szczegol), to teraz
    > juz sie loguje bez problemow.

    Ja sobie mogłem klikać "dalej" ile tylko dusza zapragnie... bez skutku.
    Potem ręcznie przełączyłem na link wskazany w "dalej", potem jeszcze raz...
    i w końcu trafiłem na https://www.bphpbk.pl/pi/index_sezam.html.

    Teraz już jest OK, wchodzi prawidłowo - widocznie trzeba było raz "ręcznie"
    kliknąć te "dalej"...

    Pod mozillą wydaje się działać całkiem nieźle, ale... Niepokoi mnie
    komunikat pokazywany przy logowaniu, gdy kliknę "zaloguj się":

    "Although the page is encrypted, the information you have entered is to be
    sent over an unencrypted connection and could easily be read by third party"

    Wydaje mi się to dosyć dziwne - czyżby mozilla coś źle interpretowała?
    Specjalnie sprawdziłem snifferem - wygląda na to że nic nie jeste przesyłane
    czystym tekstem...

    Ooo - nawet karta kredytowa jest! Działa całkiem nieźle... Nareszcie przy
    spłacie można wybrać datę, nie trzeba osobno definiować przelewu. Do tego
    wszystkie informacje - również o terminie spłaty - są elegancko podane :)

    Przelewy... łał - działają! Tego się bałem najbardziej... Nawet okno wyboru
    pliku z kluczem wygodniejsze od netscape'owego :)

    Powiadomienia - zaraz sprawdzę jak działa powiadamianie mailem. Miło - nawet
    można wybrać powiadomienia dla kart...

    Pod Operą - wygląda już gorzej. Niektóre teksty niedopasowane, raz dostałem
    komunikat "strona niedostępna" - jeszcze nie sprawdzałem czy to przypadek
    czy też stała sytuacja.

    Generalnie - ufff, miło że działa pod mozillą 1.5 pod linuxem :)

    > PS: ciekawe co bedzie z obsluga przez www kart kredytowych -
    > poprzednio jak im sie p* to wylaczyli na wiele miesiecy :-((

    Tym razem szybciej ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2004-01-19 14:00:46
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Jacek Osiecki dnia 2004-01-19 14:30 napisał(a) co następuje:

    > Przelewy... łał - działają! Tego się bałem najbardziej... Nawet okno wyboru
    > pliku z kluczem wygodniejsze od netscape'owego :)

    A czy działają przelewy w Mozilli pod Linuksem?

    > Generalnie - ufff, miło że działa pod mozillą 1.5 pod linuxem :)

    Marek

  • 7. Data: 2004-01-19 15:10:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2004 15:00:46 +0100, Marek Madej napisał(a):

    > A czy działają przelewy w Mozilli pod Linuksem?

    I poniżej:

    Wnioski? ;)

    Działa!

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 8. Data: 2004-01-19 15:30:32
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Jacek Osiecki dnia 2004-01-19 16:10 napisał(a) co następuje:

    > I poniżej:
    > Wnioski? ;)
    > Działa!

    To miła niespodzianka.

    Pytam tylko dlatego, że pomyślałem sobie, że działanie pod Mozillą
    windowsową mogłoby implikować w Twoim mniemaniu działanie pod Mozillą
    linuksową.

    Ale skoro sprawdziłeś...

    Inna rzecz: dzwoniłem w piątek do działu technicznego BPHBPK i tam
    poinformowano mnie, że nowy Sez@m NIE DZIAŁA pod Linuksem, i że zajmą
    się tą sprawą dopiero po udanej migracji. Ciekawe... czyżby tak szybko
    się uwinęli? ;-)

    Marek

  • 9. Data: 2004-01-19 18:32:32
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:bugta4$bon$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > poinformowano mnie, że nowy Sez@m NIE DZIAŁA pod Linuksem, i że zajmą
    > się tą sprawą dopiero po udanej migracji. Ciekawe... czyżby tak szybko

    Nie bedziemy wracac do tego cosmy napisali, ale chyba wybral
    Pan zly dzien na dzwonienie do BPH. Na ich stronie jest nawet
    przepis jak sprowadzic i zainstalowac Jave pod Linuxem.
    Tak jak pisalem (i sprawdzalem) dziala pod IE ze 128 bitowym szyfrowaniem
    (tu sie klania takze Netscape 4,78 - - 40 bitowe szyfrowanie), pod
    Netscapem 7,1, Mozilla 1,5, Opera 7,23. W trzech ostatnich
    pod Windows i Linuxem (u mnie to Mandrake 9,2). System niewatpliwie dostal
    rano
    w kosc po trzech dniach nieobecnosci. Teraz zagladalem
    i historia juz jest.

  • 10. Data: 2004-01-20 09:21:25
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

> [...]
    > poinformowano mnie, że nowy Sez@m NIE DZIAŁA pod Linuksem, i że zajmą
    > się tą sprawą dopiero po udanej migracji. Ciekawe... czyżby tak szybko

    To, że "nie działa", może oznaczać mniej więcej tyle:
    nie przetestowali tego jeszcze zbyt dokładnie, nie mają opracowanych
    procedur obsługi klientów zgłaszających problemy z linuksem itp.

    Pozdrawiam,
    Artur