  • 1. Data: 2004-01-19 10:12:19
    Temat: Inteligo + e-PKO = ?
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Kto mi pomoże rozwiazać powyższe równanie?
    Chodzi mi tu konkretnie o takie kwestie:
    Czy posiadaczom e-superkonta zostaną odebrane tokeny?
    Jak sie będzie przedstawiać struktura opłat za prowadzenie konta Inteligo po
    integracji obydwu systemów?

  • 2. Data: 2004-01-19 10:27:48
    Temat: Re: Inteligo + e-PKO = ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    miecznik <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Czy posiadaczom e-superkonta zostaną odebrane tokeny?
    > Jak sie będzie przedstawiać struktura opłat za prowadzenie konta

    Tego chyba sam bank nie wie ;)
    Klienci ePKO mieli byc przejeci juz w pierwszm kwartale 2003 roku - teraz
    mowa jest o pierwszym kwartale 2004.
    Z drugiej strony PKO BP zakupil alnove (altamira - jeszcze wersje
    spolszczona kupili od MultiBanku) - wiec rozwijanie platformy na ktorej
    dziala Inteligo (Profile) jest raczej rzecza watpliwa - skoro za 2-4 lata
    wszystko mogloby pojsc multikanalowo.
    Dodatkowo pojawia sie bariera 250 tys klientow w Inteligo.
    No sam jestem ciekaw co sie stanie.
    Bo co jak co, ale technologicznie Inteligo jest super.

  • 3. Data: 2004-01-19 10:35:20
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On 19 Jan 2004 11:12:19 +0100, miecznik wrote in nessage
    <1...@n...onet.pl>:

> [...]
    >Czy posiadaczom e-superkonta zostaną odebrane tokeny?
    >Jak sie będzie przedstawiać struktura opłat za prowadzenie konta Inteligo po

    A gdzie wyczytałeś o tej integracji? Bo źródło podaje, że już dawno
    nastąpiła :)

    http://e.pkobp.pl/inteligo_faq.asp#5
    "Do końca pierwszego półrocza 2003 roku, nastąpi połączenie obydwu
    ofert, a do końca 2003 roku planowane jest połączenie e-SUPERKONTA i
    konta Inteligo w jedno konto Inteligo oraz przejęcie przez Inteligo
    obsługi klientów e-PKO."

  • 4. Data: 2004-01-19 10:39:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zoil <p...@1...0.0.1> wrote:
    > A gdzie wyczytałeś o tej integracji? Bo źródło podaje, że już dawno
    > nastąpiła :)

    TV klamie ;)

  • 5. Data: 2004-01-19 14:14:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Bo co jak co, ale technologicznie Inteligo jest super.

    Technologicznie to ja nie wiem... Jak rozumiem, dostep do konta
    chroniony jest wylacznie haslem, a kody sa potrzebne tylko przy
    wprowadzaniu numerow kont do przelewow, a potem juz nie, tak jak w
    mbanku?

    To mnie sie to podoba tak raczej bardzo srednio...

    Chyba, ze sie myle, jak to jest?

    A poza tym jest (dla mnie) pieronsko drogie - juz ePKO nie jest tanie,
    ale to...

    MJ

  • 6. Data: 2004-01-19 14:28:31
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    2...@c...fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>:

> [...]
    > mbanku?
    >
    > To mnie sie to podoba tak raczej bardzo srednio...

    Od niedawna jest Lista odbiorcow - trzyma dane odbiorcow, a wymaga kodu przy
    przelewie.

    -------
    Grrr... wlasnie zuzylem ostatni kod ze starej listy i musze dzwonic
    aktywowac.
    Pamietajcie, nie zuzywajcie do konca kodow - wtedy mozna aktywowac w WWW.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-19 14:30:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertS" <u...@o...pl> writes:

    > Od niedawna jest Lista odbiorcow - trzyma dane odbiorcow, a wymaga kodu przy
    > przelewie.

    A to juz lepiej. Co prawda jakos w "demo" tej opcji nie widze...

    Ale, jak rozumiem, przelewy po zlotowce? To konczace przeciez jest...

    MJ

  • 8. Data: 2004-01-19 14:34:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > chroniony jest wylacznie haslem, a kody sa potrzebne tylko przy
    > wprowadzaniu numerow kont do przelewow, a potem juz nie, tak jak w

    Nie - a raczej nie do końca, obecnie sam decydujesz jak
    wolisz. Logujesz się samym hasłem ale z defaultu KAŻDY przelew wymaga
    podania kodu (nawet przelew między własnymi rachunkami). Istnieje
    instytucja płatności - przelewu który się wykonuje bez kodu - ale nie
    musisz sobie płatności definiować, jeśli nie chcesz lub się boisz. Od
    grudnia istnieje 'lista odbiorców' która pozwala pozapamiętywać często
    używane numery rachunków bez uprawniania ich do przelewów bez kodu.

    Osobiście stosuję specyficzną technikę używania płatności
    'wynalezioną' jeszcze w czasach gdy listy odbiorców nie było - mam
    zrobiony specjalny dodatkowy rachunek na którym są podefiniowane
    płatności, gdy mam je wykonywać (zwykle wykonuję parę hurtem - opłaty
    miesięczne itp) przelewam nań pieniążki z innego rachunku (tu podaję
    kod) po czym wypalam płatności.

  • 9. Data: 2004-01-19 14:37:28
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    2...@c...fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>:

    > A to juz lepiej. Co prawda jakos w "demo" tej opcji nie widze...

    Moze jeszcze nie dodali do demo. Lista odbiorcow zostala wprowadzona ...
    yyy... 23 grudnia 2003, czyli niecaly miesiac temu.

    > Ale, jak rozumiem, przelewy po zlotowce? To konczace przeciez jest...

    Nie, po 99 groszy ;)
    I w ramach PKO BP za darmo.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-19 14:42:27
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    8...@c...softax.local,
    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>:

> [...]
    > płatności, gdy mam je wykonywać (zwykle wykonuję parę hurtem - opłaty
    > miesięczne itp) przelewam nań pieniążki z innego rachunku (tu podaję

    Bardzo dobry pomysl. Oszczedza czas i kody, bo niejako autoryzuje jednym
    kodem cala serie operacji.

    (To samo chyba mozna zrobic w mBanku stosujac jako drugie konto z zerowym
    saldem IzzyKonto, tyle ze numer swojego konta trzeba wtedy wklepac ...)

    --
    Robert