  • 1. Data: 2004-01-19 00:05:00
    Temat: kredytowy Mc z BPH i Air Polonia
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Nie przechodzi platnosc kredytowym MC z BPH na stronie
    www.airpolonia.com.pl (eCard). Czy ktos juz sie z tym spotkal, czy to
    tylko moj MC jest taki wyjatkowy ?? :-(

    marekz

  • 2. Data: 2004-01-19 08:46:38
    Temat: Re: kredytowy Mc z BPH i Air Polonia
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Patrzac sie na temat postu juz myslalem ze BPH wydal karte co-branded z
    AirPolonia :D

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-01-19 19:00:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Patrzac sie na temat postu juz myslalem ze BPH wydal karte co-branded z
    > AirPolonia :D

    Ja też i aż się zdziwiłem, że tak w nich wierzą :))

    Pozdrawiam,
    Washko