    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bph sezam - windows only...
    Date: Mon, 19 Jan 2004 08:36:03 +0000 (UTC)

    Witam,

    No i zgodnie z przewidywaniami - g* warty ten ich sezam :-|
    Pod operą 7.23 nie działa, pod mozillą 1.05 - też nie działa. W obu
    przypadkach pojawia się 'witamy w systemie internetowym bphpbk' i... tyle,
    klikanie "dalej" nic nie daje. Oczywiście certyfikat zaakceptowałem.
    Pod netscape 4.8 jeszcze weselej, https://www.bphpbk.pl/Login ładuje
    puściutką stronę.

    Bo oczywiście nie można było zrobić normalnie... :-E Trzeba było spier*
    stary system :-|
    Jeśli taki stan się utrzyma nie pozostaje nic innego jak zlikwidować u nich
    konto - po co mi drogi, bezużyteczny gadżet?

    Grrr... potrafią "poprawić" humor na początek tygodnia...
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl