  • 1. Data: 2004-01-19 07:35:58
    Temat: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    VW się chwalił, że ma usługę ściągania kasy z innego rachunku na konto
    eDirect/PlusKonto.
    Niestety, mimo, że w ostatnich dniach grudnia zarejestrowałem sobie PZ
    to 5 prób zakończyło się niepowodzeniem :-( Z 1 razem była pomyłka (zły
    numer identyfikacji płatności) Pozostałe - nie wyszedł komunikat
    obciążeniowy Elixir i nikt nie wie dlaczego. I tak się zastanawiam: czy
    faktycznie mają jakieś problemy techniczne, czy też, z jakichś powodów
    (jakich?) nie chcą świadczyć tej usługi a problemy techniczne jedynie
    sugerują...;-)
    KJ

    --
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 2. Data: 2004-01-19 08:50:56
    Temat: Re: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > VW się chwalił, że ma usługę ściągania kasy z innego rachunku na konto
    > eDirect/PlusKonto.

    A, zapomniałem Ci napisać. U mnie zadziałało. W ostanią środę chyba. Z
    inteligo ściągnęli sobie co trzeba.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-19 08:56:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A, zapomniałem Ci napisać. U mnie zadziałało. W ostanią środę chyba. Z
    > inteligo ściągnęli sobie co trzeba.

    No to chyba mnie nie lubią....
    KJ

  • 4. Data: 2004-01-19 09:00:43
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to chyba mnie nie lubią....

    Mnie dla równowagi zlewają nie odpowiadając od grudnia na COKOLWIEK - czy to
    mail pocztą wewnętrzną, czy zwykłą pocztą elektryczną.

  • 5. Data: 2004-01-19 09:15:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie dla równowagi zlewają nie odpowiadając od grudnia na COKOLWIEK - czy to
    > mail pocztą wewnętrzną, czy zwykłą pocztą elektryczną.

    Na pocztę wewnetrzną też mi przestali odpowiadać. Syndrom mBanku ? CC
    jest przeciążone i przestaje reagować w odpowiednim terminie ?

    Ale ja nie o tym. Zadzwoniłem sobie na ichnią infolinię. Operatorka
    potwierdziła, że niektóre zlecenia się wykonują niektóre nie, i nie wie
    kiedy będzie to poprawione. No to co miałem robić. poprosiłem ją o
    zlecenie na jutro bo tu cytat "może się z jakimś prawdopodobieństwem
    wykona...'[1]

    Swoją drogą, koledzy z pokoju zaczynają mieć niezły ubaw jak słuchaja
    moich dialogów z VWlinkami.
    KJ

    [1] - to ja powiedziałem, nie ona, żeby nie było wątpliwości.
    PS. W sumie to dobrze, losowo wykonuja sie pobrania. Co by było gdyby
    przelewy wykonywały się "nie wszystkie" ...:-)

  • 6. Data: 2004-01-19 09:32:37
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > 5 prób zakończyło się niepowodzeniem :-( Z 1 razem była pomyłka (zły
    > numer identyfikacji płatności)

    Moze to wlasnie kwestia jak wpisali w VW identyfikator, czy ze
    spacja/kreska, czy bez. Ja mam w Inteligo ten ostatni czlon bez kreski (5
    cyfr w kupie) i za kazdym razem 'przypominam' operatorowi, zeby tak
    wpklepywal. Dziala bez zarzutu.

    > Pozostałe - nie wyszedł komunikat
    > obciążeniowy Elixir i nikt nie wie dlaczego.

    Mialem tak raz. Ale poszedl nastepnego dnia.

    > I tak się zastanawiam: czy
    > faktycznie mają jakieś problemy techniczne,

    Mysle, ze przy tych niezrealizowanych na pewno cos technicznego.

    > czy też, z jakichś powodów
    > (jakich?) nie chcą świadczyć tej usługi a problemy techniczne jedynie
    > sugerują...;-)

    Swiadcza, świadczą :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-01-19 09:35:21
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    SebCz wrote:

> [...]
    > spacja/kreska, czy bez. Ja mam w Inteligo ten ostatni czlon bez kreski
    > (5 cyfr w kupie) i za kazdym razem 'przypominam' operatorowi, zeby tak
    Ja też teraz przypominam. Ale mimo, że jest wpisane 5 cyfr w kupie tak
    jak podalem to nie pomaga :-(

    KJ

  • 8. Data: 2004-01-19 09:37:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Na pocztę wewnetrzną też mi przestali odpowiadać. Syndrom mBanku ? CC
    > jest przeciążone i przestaje reagować w odpowiednim terminie ?
    >
    > Ale ja nie o tym.

    Za to ja o tym. :-)
    Bo mnie ucieszyłeś - myślałem, że tylko na mnie się obrazili za narobienie
    pracy prezesowi zarządu. A widzę, że to wszyscy dostąpili zaszczytu bycia
    olewanym.
    Jak się układają Wasze 'stosunki' z VW przy pomocy poczty wewnętrznej ? Tak
    od świąt BN.
    Bo WSZYSTKIE moje pytania idą chyba do /dev/null. I zastanawiam się co jest
    do jasnej choinki grane...

  • 9. Data: 2004-01-19 09:39:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Ja też teraz przypominam. Ale mimo, że jest wpisane 5 cyfr w kupie tak
    > jak podalem to nie pomaga :-(

    Ja bym jeszcze skonsultował z inteligo, czy oni czasem nie otrzymują
    komunikatów którymi VW stara się środki pobrać.

  • 10. Data: 2004-01-19 09:47:11
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym jeszcze skonsultował z inteligo, czy oni czasem nie otrzymują
    > komunikatów którymi VW stara się środki pobrać.

    Skoro mi VW linki powiedziały, że nie wysyłają to chyba nie dostaje, ale
    ... sprawdzę wieczorem.
    KJ