  • 1. Data: 2005-02-08 16:32:28
    Temat: bph i firefox znowu
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    od wczoraj nie moge sie zalogowac do banku (SEZAM) przy pomocy wirtualnej
    klawiatury - po prostu pojawia sie klawiaturka ale jakby nie cala - nie
    widac przycikow akceptuj (kawalka klawiatury na dole nie widac i nie mozna
    jej rozciagnac)

    Moze ktos sprawdzi czy u niego dziala czy to tylko u mnie?

    JerzyR

  • 2. Data: 2005-02-08 17:24:01
    Temat: Re: bph i firefox znowu
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    JerzyR (news:4208e8ef$1@news.vogel.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > mozna jej rozciagnac)
    > Moze ktos sprawdzi czy u niego dziala czy to tylko u mnie?

    klawiaturka jest cała

  • 3. Data: 2005-02-08 18:23:42
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-02-08 17:32, Użytkownik JerzyR napisał :
> [...]
    > widac przycikow akceptuj (kawalka klawiatury na dole nie widac i nie mozna

    strzelam: masz może ustawione "duża czcionka" we własnościach ekranu?

    pulpit->prawy klawisz myszy->właściwości->ustawienia->zaawansowane

    jeżeli tak, to może to być przyczyna

    andy_nek

  • 4. Data: 2005-02-08 20:09:22
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > strzelam: masz może ustawione "duża czcionka" we własnościach ekranu?

    normal (96 DPI)

    wiec to nie to - zaraz zainstaluje firefoxa od nowa

    JR

  • 5. Data: 2005-02-08 20:17:20
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > wiec to nie to - zaraz zainstaluje firefoxa od nowa

    niestety nie pomoglo.
    jesli ktos ma jakis pomysl to pomozcie
    tutaj zrzut ekranu jak wyglada ta klawiaturka
    http://klub.chip.pl/jerzyjb/key.jpg

    JR

  • 6. Data: 2005-02-09 18:56:29
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    JerzyR (news:42091da3$1@news.vogel.pl)
    Napisał(a):
    > niestety nie pomoglo.
    > jesli ktos ma jakis pomysl to pomozcie
    > tutaj zrzut ekranu jak wyglada ta klawiaturka
    > http://klub.chip.pl/jerzyjb/key.jpg
    > JR

    Konsola JavaScript nie zgłasza ci błędu?? Wygląda na to, że komenda JS
    otwiera okno za małe, bez możliwości zmiany rozmiaru.

    R.

  • 7. Data: 2005-02-09 19:04:55
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    1. Powinny działać strzałki (przesuniesz wtedy klawiature w góre i w dół)
    2. obadaj ustawienia: Opcje/Przeglądanie/Włącz obsługę JS (Zaawansowane) - i
    tu przyjrzyj się ustawieniom.

    R.