  • 1. Data: 2005-02-08 14:41:51
    Temat: Konto w Niemczech
    Od: "D@n!el" <s...@p...onet.pl_NOSPAM>

    Witam !
    W kwietniu wyjezdzam na studia do naszych zachodnich sasiadow. Wioze ze soba
    gotowki na caly semetr oraz mam zamiar znalezc tam jakas platna praktyke bo
    jestem juz na ostatnim roku. Chcialem w zwiazku z tym zapytac o mozliwosci
    zalozenia tam konta bankowego. Tzn. czy wolno mi? Jaki bede musial podac
    adres zamieszkania polski czy akademik w Niemczech ;-) ?
    Jezeli polski adres to moze juz dzis istnieje jakas mozliwosc zalozenia
    konta np. internetowego takiego odpowiednika naszego mBanku?
    Bede wdzieczny za wszelkie rady dotyczace mojej kwestii.
    Pozdrawiam Daniel

  • 2. Data: 2005-02-09 08:48:19
    Temat: Re: Konto w Niemczech
    Od: And <A...@...pl>

    D@n!el wrote:
> [...]
    > konta np. internetowego takiego odpowiednika naszego mBanku?
    > Bede wdzieczny za wszelkie rady dotyczace mojej kwestii.

    Temat był wałkowany wielokrotnie, poszukaj w archiwum.
    Ale można. :)

    --
    == And.
    ==