  • 1. Data: 2005-02-08 12:19:09
    Temat: Pieniądze za granicę?
    Od: "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.tlen.pl>

    Witam...

    Mam takie małe pytanko... Otóż jak najlepiej (najtaniej i najbezpieczniej,
    nie musi być _bardzo_ szybko) 'podrzucić' komuś pieniądze za granicą?
    Zaznaczam, że chodzi o bardzo różne /zagranice/ ;-) Począwszy od Francji i
    Hiszpanii, a skończywszy na USA, Brazylii, Australii i Japonii :-)

    Kwoty raczej śmieszne (myślę, że maksymalnie jakieś 10$)...

    Jakieś przelewy bankowe, PayPale, czy co?

    Wszelkie sgestie, rady, spekulacje, tudzież inne pomysły mile widziane

    Dzięki i pozdrawiam

    --
    Valamarth valamarth[at]tlen.pl
    Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.