  • 1. Data: 2005-09-13 11:36:19
    Temat: błąd w wyliczaniu opłaty za przelew z mBiznes konta
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Witam,

    Zauważyłem ciekawy błąd na rachunku mBiznes.

    Kiedy wykonujemy przelew przyszły to system (czasami) nie liczy opłaty 1
    zł - mBank potwierdził.

    Zgłosiłem właśnie do mBanku - zobaczymy kiedy poprawią.

    BTW. powinni płacić klientom za wyszukanie takich "perełek"

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-09-13 11:42:55
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Zgłosiłem właśnie do mBanku - zobaczymy kiedy poprawią.
    >
    > BTW. powinni płacić klientom za wyszukanie takich "perełek"

    Do dzisiaj, w nagrode bedziesz placil 1zl za przelew ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2005-09-13 11:43:39
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    Od dzisiaj...

  • 4. Data: 2005-09-13 12:36:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zauważyłem ciekawy błąd na rachunku mBiznes.
    >
    > Kiedy wykonujemy przelew przyszły to system (czasami) nie liczy opłaty 1
    > zł - mBank potwierdził.

    Jesteś pewny, że to nie są przelewy na inne rachunki mBiznes?

  • 5. Data: 2005-09-13 12:47:05
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewny, że to nie są przelewy na inne rachunki mBiznes?

    sprawdź sam :)
    mBank to potwierdził, więc jestem pewien nawet dwukrotnie

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-09-13 13:53:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sprawdź sam :)

    Nie ma sprawy, podaj tylko ID i hasło :-D

    ... że też o prowizjach na moim rachunku,
    jakoś nigdy skubany nie zapomniał ...

    > mBank to potwierdził, więc jestem pewien nawet dwukrotnie

    mBank czy mLinka? Bo to dwa zupełnie odmienne wymiary ;-)