  • 1. Data: 2005-09-12 21:54:39
    Temat: 4% na USD w BRE Banku SZOK!!!!
    Od: "z...@w...pl" <z o r b e x@wp.pl>

    Lokata terminowa w USD - oprocentowanie stałe = 4%

    To jest prawdziwy szok dla konkurencji - tego nie daję żaden inny bank.
    Wiadać na tym przykładzie ile na walutach zarabiają inne banki !!!!

    Szczegóły na stronie i poniżej www.brebank.com.pl

    Promocja dolarowych lokat terminowych

    W dniach 12-23 września 2005 BRE Bank dla Klientów Private Banking oferuje
    walutowe lokaty terminowe w USD zakładane po promocyjnych stawkach
    oprocentowania.

    Lokaty terminowe mogą być złożone na 3, 6 lub 12 miesięcy. Minimalna kwota
    lokaty to 100 000 USD. Oprocentowanie jest stałe i wynosi:

    Okres lokaty:
    3 miesiące
    6 miesięcy
    12 miesięcy

    Oprocentowanie w skali roku:
    3,5 %
    3,8 %
    4 %

    Dla wszystkich nowych Klientów, którzy zdecydują się na skorzystanie z tej
    promocyjnej formy oszczędzania BRE Bank oferuje bezpłatne prowadzenie
    rachunku w ramach usług Private Banking przez czas trwania lokaty.

    Szczegółowych informacji dotyczących oferty udzielają pracownicy Wydziałów
    Inwestycji Klientów Prywatnych w Oddziałach BRE Banku

  • 2. Data: 2005-09-12 22:51:24
    Temat: Re: 4% na USD w BRE Banku SZOK!!!!
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Szczegółowych informacji dotyczących oferty udzielają pracownicy Wydziałów
    > Inwestycji Klientów Prywatnych w Oddziałach BRE Banku

    To extra wiadomosc, bo nie wiedzialem co zrobic z tymi wolnymi 100tys USD !
    Marnowaly sie pod materacem, a tu taka oferta! Jutro lece do Bre Banku !

  • 3. Data: 2005-09-13 00:40:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Marnowaly sie pod materacem, a tu taka oferta! Jutro lece do Bre Banku !

    Ja swoimi wypchalem materac, wiec mam dylemat...
    No bo jak wyjme, to nie bede mial na czym spac :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-09-13 10:49:17
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Sep 2005 02:40:08 +0200, "rezist.com" <s...@p...com>
    wrote:

    >Ja swoimi wypchalem materac, wiec mam dylemat...
    >No bo jak wyjme, to nie bede mial na czym spac :)

    A ja właśnie wczoraj musiałem widłami moje poprzewracać w piwnicy, bo
    już cholera gnić zaczęły :-)
    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2005-09-13 11:14:32
    Od: "Krol" <k...@o...pl>

    USD jest lekko niestabilną walutą ostatnimi czasy

    gdyby takie coś oferowali na CHF byłoby to ekstra

    ale jesteś w stanie przewidzieć jaki za rok będzie kurs USD /EUR lub choćby
    USD / PLN ?

    osobiście pracując i zarabiając w PLN nie założyłbym takiej długoterminowej
    lokaty w USD choćby dawali 10 %

  • 6. Data: 2005-09-13 14:57:17
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krol" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > choćby
    > USD / PLN ?
    > osobiście pracując i zarabiając w PLN nie założyłbym takiej

    A co ma piernik do wiatraka? To nie kredyt który musisz spłacać.
    Szkoda tylko, że taka zaporowa kwota na założenie takiej lokaty. 100k
    papierów to już jest ładny grosz.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-09-13 15:36:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co ma piernik do wiatraka?

    Ma w tym przypadku i to dużo.

    >To nie kredyt który musisz spłacać.
    > Szkoda tylko, że taka zaporowa kwota na założenie takiej lokaty. 100k
    > papierów to już jest ładny grosz.

    Jak kurs USD poleci to nie tylko możesz stracić te 4 %, ale i sporo więcej.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-09-13 17:47:17
    Od: "Krol" <k...@o...pl>

    > A co ma piernik do wiatraka?

    pomyśl choć trochę - to nie boli

    zarabiasz w PLN czy masz pensje płaconą w USD ?
    jeżeli w PLN (a tak ma zdecydowana większośc osób w tym kraju) to żeby
    założyć lokatę w USD musisz dokonać wymiany PLN na USD
    gdy będziesz dokonywał tej wymiany - zostanie ona dokonana np po dzisiejszym
    kursie sprzedaży USD
    przyjmijmy że dzisiaj ten kurs to 3,20 zł za 1 USD

    jeżeli za rok np ten kurs będzie wynosił 3 zł za 1 USD to jesteś bardzo
    bardzo "w plecy" i nawet odsetki 4% nie rekompensują Ci tej straty
    oczywiście może być dla Ciebie miło i za rok kurs USD może wynosić 4
    zł -wtedy jesteś bardzo do przodu bo oprócz 4% odsetek masz różnice
    kursową - ale w biznesach nie zawsze warto być optymistą, czasami trzeba sie
    zastanowić co będzie w mniej fajnej wersji

    powyższy wywód nie dotyczy oczywiście osób które zarabiają w USD - jeśli
    kasę już masz w USD i podstawową walutą odniesienia jest dla Ciebie tylko i
    wyłącznie USD to oczywiście jest to fajna atrakcja
    pod warunkiem że wogóle nie myślisz o tym jaki będzie za rok czy dwa kurs
    USD / PLN czy USD / EUR
    podobnie jak ja np nie martwię się jaki będzie za rok kurs PLN /
    brazyliskiego reala

    >To nie kredyt który musisz spłacać.

    Nie, to kasa która ma pracować i zarabiać na mnie, jeżeli zainwestuje ją w
    taki sposób że za rok będę miał mniej niż dzisiaj to raczej kiepski biznes

    > Szkoda tylko, że taka zaporowa kwota na założenie takiej lokaty. 100k
    > papierów to już jest ładny grosz.

    to już co kto lubi - ja np takiego ryzyka nie lubię,
    w swojej branży podejmuję często dużo większe ryzyko i sporo dziwniejsze
    decyzje - ale mam wtedy po 1-sze sporo większą kontrolę nad tym co się
    dzieje, a po drugie jak się uda to dużo większy potencjalny zysk, tutaj jest
    zero kontroli, zero wpływu na to co będzie za rok, potencjalnie wbrew
    pozorom niewiele do zarobienia (na oko góra 10-15 % uwzględniając że pójdzie
    "dobrze") a jest też ryzyko kursowe że można stracić
    moim zdaniem kiepski biznes - ale to już co kto lubi oczywiście

  • 9. Data: 2005-09-13 19:01:34
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

    > Jak kurs USD poleci to nie tylko możesz stracić te 4 %, ale i sporo
    > więcej.

    To trzeba będzie trochę dłużej przetrzymać na lokacie aż odbije.
    A jak złotówka poleci na ryj to zarobek na $ będzie większy niż te marne 4%.
    Jak na razie złoty jest mocny bo inwestorzy z zagranicy ładują cash w naszą
    giełdę. Jak zacznie się realizacja zysków na akcjach przez fundusze
    zagraniczne zobaczysz jaka jest siła naszej waluty. Bo chyba nie wierzysz że
    rzeczywiście złoty to taka dobra waluta? Co prawda można się nabrać patrząc
    na jej ostatnie notowania w stosunku do euro i $.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2005-09-13 19:18:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gg wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To trzeba będzie trochę dłużej przetrzymać na lokacie aż odbije.

    Paczpan jakie to proste - kto by to pomyślał ;-) A poważnie - ze swoim
    podejściem to może raczej nie inwestuj nigdzie.

    przyszłość/ Woody Allen