  • 1. Data: 2005-09-13 14:01:42
    Temat: Jakie konto wybrac ?
    Od: Gregi <g...@w...pl>

    Witam,

    Poradzcie prosze jakie konto powinienem wybrac. Dla kogo :
    student, ktory teraz dostanie stypendium ( male :/ 50 - 100 zl ) oraz
    zacznie (slabo platna, chocby ze wzgledu na dzienne studia, wiec tylko
    na 0.5 etatu) prace na zlecenie. Oczekuje od konta malych oplat za jego
    istnienie, mozliwosci latwego wplacania i wyplacania pieniedzy.
    Miejsce zamieszkania Gdansk.

    Zainteresowalem sie Inteligo ( http://www.inteligo.pl/ )
    Otwarcie konta bez oplat, prowadzenie konta rowniez (przy saldzie
    powyzej 100 zl), karta Visa Electron za 1.59 miesiecznie.
    To jest konto internetowe, czy w zwiazku z tym bede mial jakies
    niedogodnosci z tego tytulu ?

    Dzieki za pomoc :)

    --
    Pozdrawiam Gregi
    GG:2400874

  • 2. Data: 2005-09-13 14:07:15
    Temat: Re: Jakie konto wybrac ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zainteresowalem sie Inteligo ( http://www.inteligo.pl/ )
    > Otwarcie konta bez oplat, prowadzenie konta rowniez (przy saldzie
    > powyzej 100 zl), karta Visa Electron za 1.59 miesiecznie.

    I dobrze się zainteresowałeś :-) Tyle, że karta kosztuje 0,99 PLN a przy
    okazji musisz uważać, żeby średnie saldo miesięczne nie spadło poniżej 100
    PLN, bo zapłacizz 4,99 za konto.

    > To jest konto internetowe, czy w zwiazku z tym bede mial jakies
    > niedogodnosci z tego tytulu ?

    Niedogodności? Chyba raczej dogodności :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-13 14:19:31
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Gregi" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powyzej 100 zl), karta Visa Electron za 1.59 miesiecznie.
    > To jest konto internetowe, czy w zwiazku z tym bede mial jakies

    Polecam mbank. W Trójmieście znajdziesz bez problemu mkiosk do wpłat, konto
    za darmo, bezpieczeństwo wyższe, karta darmowa, procent wyższy.

  • 4. Data: 2005-09-13 14:44:13
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2005 16:01:42 +0200, Gregi napisal/a:

> [...]
    > prace na zlecenie. Oczekuje od konta malych oplat za jego istnienie,
    > mozliwosci latwego wplacania i wyplacania pieniedzy. Miejsce zamieszkania
    a ja znów zaproponuję Allkartę. :)
    http://bzwbk.allegro.pl/
    brak opłat za prowadzenie, 0,50zł za przelew, sa placówki, także w
    Gdańsku, w których mozna wpłacać.
    koszty: wydanie karty 10zł( jesli przez 3 miesiące nie będzie na niej
    łącznego obrotu 500zł), kolejne wznowienia karty 25zł.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2005-09-13 16:22:21
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dg6mg1$peo$1@inews.gazeta.pl grupowicz Glenn napisał:

    > okazji musisz uważać, żeby średnie saldo miesięczne nie spadło poniżej 100
    > PLN, bo zapłacizz 4,99 za konto.

    Mogli napisać, że konto kosztuje 5zł/miesiąc, przez 20 miesięcy, a potem
    free. Klientowi wyszłoby na to samo, a miałby ładne marketingowe poczucie,
    że jak jest starym klientem to nie płaci ;-) A tak, to ten zapis
    nieumatematycznionych tylko odstrasza ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-09-13 18:30:25
    Od: Gregi <g...@w...pl>

    Witam,

    Zdecyduje sie chyba na Inteligo lub mBank. Allkarta mi sie nie podoba :D
    mBank jest tanszy, procent ten sam co w Inteligo (chyba, ze zle cos
    patrze), a bezpieczenstwo piszecie, ze wyzsze.
    Z kolei Inteligo ma wiecej placowek (PKO BP), blisko mnie jest jego duzy
    oddział (chociaz najblizej jest pekao sa, ale ten bank to chyba nie ma
    tanich kont :/

    Chyba wybiore eKonto w mBanku.

  • 7. Data: 2005-09-13 18:45:13
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Zdecyduje sie chyba na Inteligo lub mBank. Allkarta mi sie nie podoba :D
    > mBank jest tanszy, procent ten sam co w Inteligo (chyba, ze zle cos
    > patrze), a bezpieczenstwo piszecie, ze wyzsze.

    % wyższy w mBanku, bo 3,8% na emax plus. A co do bezpieczeństwa to myślę
    głównie o VE. Weź pod ekonto (darmo) i wtedy trzymaj tam tylko tyle, ile na
    bieżąco wydajesz. Wówczas zeskanowanie paska spowoduje, że nie stracisz
    wszystkiego (jak w Inteligo), a tylko do wysokości salda, a zatem niewiele,
    bo główną kasę trzymasz na emaksie.

    > Z kolei Inteligo ma wiecej placowek (PKO BP), blisko mnie jest jego duzy
    > oddział (chociaz najblizej jest pekao sa, ale ten bank to chyba nie ma
    > tanich kont :/

    Funkcjonalność tych placówek PkO BP jest nieco ograniczona jeśli chodzi o
    Inteligo.

    > Chyba wybiore eKonto w mBanku.

    Radziłbym wybrać 3 konta w mbanku - wszystkie są sterowane z netu, kwestia
    małego odhaczenia w umowie. Zawsze tez potem możesz za pośrednictwem mlinii
    niemal natychmiast założyć/zlikwidować. Wybierz:
    emax plus i tam trzymaj rezerwy
    emax i tam trzymaj to co zamierzasz wybrać np. w danym miesiącu
    ekonto - karta i bieżące wydatki. Jesli karty uzywasz tylko do bankomatu to
    trzymaj 0zl na ekoncie. Masz potrzebe - zasilasz z emaksa np. 300zł, w
    bankomacie wyciagasz i zadne skanowanie paska, podgladanie pinu i inne cuda,
    ktore sie teraz dzieja w bankach nie beda Ci straszne...

  • 8. Data: 2005-09-13 19:23:16
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    /ciach/

> [...]
    > bieżąco wydajesz. Wówczas zeskanowanie paska spowoduje, że nie stracisz
    > wszystkiego (jak w Inteligo), a tylko do wysokości salda, a zatem

    Dodam że nie ma problemu i w Inteligo taką funkcjonalność osiągnąć :)
    Trzeba założyć /bezpłatnie/ drugie subkonto i kasę niewykorzystywaną
    na nim przechowywać /mając VE podpięta pod rachunek główny/ :)

    > Funkcjonalność tych placówek PkO BP jest nieco ograniczona jeśli chodzi o
    > Inteligo.
    Tylko wpłaty bezprowizyjne + bankomaty

    Dawidek

  • 9. Data: 2005-09-13 19:24:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Polecam mbank. W Trójmieście znajdziesz bez problemu mkiosk do wpłat, konto
    > za darmo, bezpieczeństwo wyższe, karta darmowa, procent wyższy.

    Wyzsze bezpieczenstwo ? Czy czasami nie mowisz o banku, z ktorego
    ostatnio komus podprowadzono 80 tys zł ???

    A procenty przy takich kwotach (a nawet duzo wyzszch) mozna olac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-09-13 19:24:59
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    W inteligo można mieć kilka rachunków do jednego konta.