  • Data: 2019-07-13 16:08:31
    Temat: Re: bitmarket.pl
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 13 lipca 2019 15:09:59 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > No i bardzo głupie jest to widzenie wszędzie złodziei. Co, uważasz tych
    > co grają na wahaniach kursów za złodziei? Bo co niby ma znaczyć "swój na
    > swego"?

    Głupie to jest nie widzieć złodzieja tam, gdzie ma to prawie wypisane na czole.

    A o graczach na wahaniach kursów mam równie złe zdanie - to jest po prostu hazard, a
    wygrać można tylko wtedy, gdy jakiś baran da się ostrzyc. Żadnej różnicy z pokerem
    nie widzę - a poker na pieniądze jest dość mocno reglamentowany - i to samo powinno
    być zrobione z forexem, choć to i tak małe piwo w porównaniu z derywatami.

    Stąd moje stwierdzenie o trafieniu - nie chodzi tu oczywiście o tych, co stracili
    kilkaset zł, bo to tak, jak iść do kasyna - tylko o tych, co płaczą, ze potracili
    setki tysięcy. Oczywiście ktoś ich okradł - ale sposób, w jakie te tysiące zdobyli
    (chyba że to już przypadki skrajnej głupoty - do dziś pamiętam list zasmuconej życiem
    dziewczyny - kupili za pożyczone pieniądze akcje na górce - i zaraz walnęło - i teraz
    muszą cały czas pracować, żeby spłacać kredyt, i nie mogą się pobrać) niewiele się od
    tego, co ich samych spotkało, różnił.

    Jak masz pieniądze, trzymaj je w bezpiecznym miejscu. Wpłatę ich na taką giełdę
    porównałbym ze schowaniem ich w porzuconym samochodzie na ulicy.
    Sposób dobry na narkotyki czy pranie brudnej kasy - bo tam jest odpowiednie
    przebicie, stosunek czystej kasy do brudnej to jak 10:1.
    A "uczciwi day-traderzy" powinni wziąć się do uczciwej pracy.