  • Data: 2019-07-14 15:11:48
    Temat: Re: bitmarket.pl
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:52:46 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2019-07-13, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wow, to strasznie długo. Mamy przecież grudzień... oh, wait, mamy 1 połowę
    > lipca.

    Wow, coś słaby reflex mają day-traderzy.
    Chyba mamy różne zdania na ich temat.

    > I *najstarszą* giełdę uznajesz za niebezpieczną, bo?

    Bo każda jest niebezpieczna.
    A ta to była "najstarsza" może (choć dpomena to nie giełda), ale "stara", co mogłoby
    się równać "zaufana", zdecydowanie nie.
    "Jaka jest różnica między USA a UK? W UK 100 mil to daleko, w USA 100 lat to długo".

    > A jak ktoś chce grać/spekulować, to jak ma to robić?

    Niech robi - ale niech potem nie płacze, że stracił - o takich i o to mi chodzi.
    A rozpaczają, bo potracili te 49k $ ($, które nigdy nie istniały) za bitcoina - a
    sądzili, że interes życia zrobili.

    GIEŁDY?

    > Może obracali takimi pieniędzmi. Co w tym dziwnego?

    Nic dziwnego, tylko głupiego - j.w.
    Byli głupi a teraz płaczą.

    > Czyli spekulant to wg Ciebie złodziej, skoro "trafił swój na swego"?

    Tak, pisałem już o tym.
    I proponowany sposób ich traktowania to jedyna rzecz, w jakuej zgadzam się z
    bolszewikami.

    > A, czyli fryzjer to też nie jest uczciwa praca?

    A fryzjera skąd wziłeś? Czy już -nomen omen - na główkę padło?

    > I jak pójdziesz do kina i film Ci się nie spodoba, to firma też jest nieuczciwa, bo
    nie miałeś wartości dodanej. Kumam.

    Jak idę dokina, to nie biorę 100k $ i nie kładę ich na czas seansu na stoliku przy
    wejściu, bo "ufam tej uczciwej firmie". Teraz kumasz?