  • Data: 2019-07-13 19:52:43
    Temat: Re: bitmarket.pl
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-13, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Poczytaj materiały z linku w drugim poście - ostrzeżenia były w czerwcu.

    Wow, to strasznie długo. Mamy przecież grudzień... oh, wait, mamy 1 połowę
    lipca.

    > Ale są bardzo niebezpieczne, porównywalne do wrzucenia ich do śmieci.

    I *najstarszą* giełdę uznajesz za niebezpieczną, bo?

    > Wymienić - i do swojego portfela.

    A jak ktoś chce grać/spekulować, to jak ma to robić?

    > Doczytałeś, że piszę o tych, co trzymają grubą kasę (fiat i bit) na KONCIE GIEŁDY?

    Może obracali takimi pieniędzmi. Co w tym dziwnego?

    > Oczywiście tak jest taniej, przelew kosztuje - ale oszczędność musi być rozsądna.
    > To jedno - a jeśli nie chodziło o głupią oszczędność, to już tylko o spekulantów.
    > NIE o "normalnie" wymieniających btc.

    Czyli spekulant to wg Ciebie złodziej, skoro "trafił swój na swego"?

    > Po uczciwej pracy zostaje ślad w postaci wartości dodanej - a nie tylko taki,
    > że baran został ostrzyżony.

    A, czyli fryzjer to też nie jest uczciwa praca?
    I jak pójdziesz do kina i film Ci się nie spodoba, to firma też jest nieuczciwa,
    bo nie miałeś wartości dodanej. Kumam.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com