  • Data: 2018-11-18 20:47:20
    Temat: Re: bitcoin
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-18 o 20:17, gosc pisze:
    > Nie trafiony argument.
    > W tym przypadku nie włamują się do krypto tylko do giełd i kantorów.

    Teoretycznie nie trafiony ale życie pokazuje że tych włamań trochę już
    było a i same kantory uczciwością nie grzeszą

    > Trzeba wybierać kantory, giełdy z lightning network i minimalnymi opłatami.

    Miało być znacznie taniej a nie jest. Znowu teoria rozmija się z praktyką.

    > Wcześniej pisałeś, że nie da się dodrukować.

    "ani tanie w obsłudze ani nie da się go dodrukować ani jest nie podatne
    na spekulacje ani... "

    Czyli się da a w teorii miała być ściśle określona ilość waluty.
    Znowu teoria/praktyka

    > Trudność kopania dostosowuje się do wykonanej pracy.
    > Obsługa transakcji w lightning network jest bardzo mało zależna od koparek.
    > Samo wykonywanie transakcji jest bardzo ekologiczne.
    > Już pisałem:
    > Emisja , dodruk w krypto jest bardziej ekologiczna niż dodruk w
    > walutach fiat.
    > Tutaj szukaj ubawu z ekofaszystą.

    Ale trzeba liczyć całość. Stopień trudności osiąga się bezsensownym i
    drogim zamienianiem prądu w BTC i pozbawianiem dziatwy dostępu do
    wydajnych GPU ;-)

    Ekofaszysta już zaciera ręce :-)

    > Dlaczego przeciwnicy kryptowalut zaprzeczają wirtualnym monetkom?
    > Bo żyją z podatków i dodruku walut FIAT.

    Są też realiści którym nie podoba się również globalna banksterka ale
    lekarstwem na nią krypto się nie stanie.
    Na pewno nie prędko i nie przy tak dużej skali WYPACZEŃ.

    A najbardziej wk... mnie ci spekulanci na krypto. To jest dopiero
    najgorszy sort ;-)