eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › bitcoin
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 145

  • 1. Data: 2018-11-17 00:26:49
    Temat: bitcoin
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>


    Jakie macie zdanie o kryptowalutach? Ma to przyszłość?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka


  • 2. Data: 2018-11-17 03:54:57
    Temat: Re: bitcoin
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-17 o 00:26, Roman Tyczka pisze:
    >
    > Jakie macie zdanie o kryptowalutach? Ma to przyszłość?

    Oczywiście.
    Największą wśród zorganizowanej przestępczości.


    Pozdrawiam



  • 3. Data: 2018-11-17 10:14:30
    Temat: Re: bitcoin
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2018 00:26:49 +0100, Roman Tyczka napisał(a):

    > Jakie macie zdanie o kryptowalutach? Ma to przyszłość?

    IMO padnie toto po upowszechnieniu komputerów kwantowych. Póki co,
    będzie koegzystowało z tradycyjną walutą i czasem bywa użyteczne.
    --
    Jacek
    I hate haters.


  • 4. Data: 2018-11-17 10:39:18
    Temat: Re: bitcoin
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2018 10:14:30 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Dnia Sat, 17 Nov 2018 00:26:49 +0100, Roman Tyczka napisał(a):
    >
    >> Jakie macie zdanie o kryptowalutach? Ma to przyszłość?
    >
    > IMO padnie toto po upowszechnieniu komputerów kwantowych. Póki co,
    > będzie koegzystowało z tradycyjną walutą i czasem bywa użyteczne.

    "po upowszechnieniu komputerów kwantowych" powiadasz...
    A "Kwindows" juz piszą?


  • 5. Data: 2018-11-17 12:21:47
    Temat: Re: bitcoin
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 17 Nov 2018 03:54:57 +0100, RadoslawF wrote:

    >> Jakie macie zdanie o kryptowalutach? Ma to przyszłość?
    >
    > Oczywiście.
    > Największą wśród zorganizowanej przestępczości.

    Ponieważ? Z tego co czytam mitem jest twierdzenie, że używanie bitcoina
    jest anonimowe.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka


  • 6. Data: 2018-11-17 14:17:50
    Temat: Re: bitcoin
    Od: z <...@...pl>

    Kryptowaluty tak
    wypaczenia nie ;-)

    Jak pokazuje historia krypto ani nie jest rozproszone ani niezależne ani
    bezpieczne ani tanie w obsłudze ani nie da się go dodrukować ani jest
    nie podatne na spekulacje ani...

    A na pewno nie jest ekologiczne ;-) (koparki)

    A i jeszcze jedno najważniejsze. Ludzkość nie dorosła do krypto albo ma
    wyprane mózgi przez bankowców i nie potrafi dostrzec geniuszu.

    z

    PS. Młody narzeka że podrożały karty graficzne. To oczywiście wina
    krypto. :-)

    PS2. A może jednak widząc obecny wykres wartości przebrnęliśmy już okres
    betatestów i będzie to ZŁOTO 2.0? ;-)


  • 7. Data: 2018-11-17 17:44:54
    Temat: Re: bitcoin
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 17/11/2018 12:21, Roman Tyczka wrote:
    > Ponieważ? Z tego co czytam mitem jest twierdzenie, że używanie bitcoina
    > jest anonimowe.

    Akurat pojawił się taki temat na Z3S:

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/ekspresowe-druk
    owanie-kryptowalut-czyli-jak-szybko-stac-sie-bogatym
    /

    Warto poczytać komentarze.


  • 8. Data: 2018-11-17 18:21:44
    Temat: Re: bitcoin
    Od: gosc <t...@z...com>

    z wrote:
    > Kryptowaluty tak
    > wypaczenia nie ;-)
    >
    > Jak pokazuje historia krypto ani nie jest rozproszone ani niezależne ani
    > bezpieczne ani tanie w obsłudze ani nie da się go dodrukować ani jest
    > nie podatne na spekulacje ani...

    Krypto jest bezpieczne.
    Jeśli nie jest to podaj przykłady.
    Krypto jest tanie w obsłudze.
    Jeśli nie jest to podaj przykłady.
    Krypto da się dodrukować, np. dogecoin, monero.

    > A na pewno nie jest ekologiczne ;-) (koparki)

    Bzdura.
    W płatnościach jest bardziej ekologiczne:
    https://www.youtube.com/watch?v=hxS8Zlbj5Hw
    Emisja , dodruk w krypto jest bardziej ekologiczna niż dodruk w
    walutach fiat.

    > A i jeszcze jedno najważniejsze. Ludzkość nie dorosła do krypto albo ma
    > wyprane mózgi przez bankowców i nie potrafi dostrzec geniuszu.

    Ludzkośc nie dorosła do wielu rzeczy, ale to nie przeszkadza w
    użytkowaniu krypto.

    > z
    >
    > PS. Młody narzeka że podrożały karty graficzne. To oczywiście wina
    > krypto. :-)
    >
    > PS2. A może jednak widząc obecny wykres wartości przebrnęliśmy już okres
    > betatestów i będzie to ZŁOTO 2.0? ;-)
    >


  • 9. Data: 2018-11-17 22:50:45
    Temat: Re: bitcoin
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 17 Nov 2018 17:44:54 +0100, Sebastian Biały wrote:

    >> Ponieważ? Z tego co czytam mitem jest twierdzenie, że używanie bitcoina
    >> jest anonimowe.
    >
    > Akurat pojawił się taki temat na Z3S:
    >
    > https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/ekspresowe-druk
    owanie-kryptowalut-czyli-jak-szybko-stac-sie-bogatym
    /

    Co do podrzędnych kryptowalut to tego typu ataki są rzeczywiście możliwe,
    ale bitcoina by tak nie ruszyli. Obecnie za bitcoinem stoi moc obliczeniowa
    zasilana czterema elektrownianiami jądrowymi, żeby zdobyć 51% trzeba by
    swoje >4 elektrowni mieć.

    > Warto poczytać komentarze.

    O tym, że wszystkie waluty to pieniądze fiducjarne bez pokrycia? To chyba
    już wszyscy wiedzą, a mimo to nadal wierzą w ten układ.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka


  • 10. Data: 2018-11-17 23:51:02
    Temat: Re: bitcoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-11-18 o 00:26, Roman Tyczka pisze:
    >
    > Jakie macie zdanie o kryptowalutach? Ma to przyszłość?
    >
    Walutą może być cokolwiek, co ludzie będą w tym charakterze ludzie
    skłonni uznać. Kryptowaluta będzie żyła dotąd, dokąd będą ludzie w nią
    wierzyć.

strony : [ 1 ] . 2 ... 10 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1