  • Data: 2018-11-19 04:06:03
    Temat: Re: bitcoin
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, November 19, 2018 at 5:41:01 AM UTC+9, Roman Tyczka wrote:

    > Przelej w swoim banku kasę do np. stanów, potem spójrz ile za to
    > zapłaciłeś, wróć i powiedz jeszcze raz, że w krypto jest drogo.

    Trochę mit.

    Kupiłem w Stanach serię książek, zapłaciłem za nie kartą kredytową. Ile zapłaciłem za
    przelew?

    A typowy usage case Kowalskiego czy Nowaka, to zrobienie ok. 0.01 przelewu do USA w
    ciągu całego życia. Trochę z bliższego, europejskiego podwórka - taki przelew będzie
    kosztował z reguły 0-5 zł.