  • Data: 2018-11-18 21:41:01
    Temat: Re: bitcoin
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Nov 2018 20:47:20 +0100, z wrote:

    > Teoretycznie nie trafiony ale życie pokazuje że tych włamań trochę już
    > było a i same kantory uczciwością nie grzeszą

    Jedna z podstawowych zasad kryptowaluciarzy: nie trzymamy kasy na giełdzie,
    to wszystko.

    > Miało być znacznie taniej a nie jest. Znowu teoria rozmija się z praktyką.

    Przelej w swoim banku kasę do np. stanów, potem spójrz ile za to
    zapłaciłeś, wróć i powiedz jeszcze raz, że w krypto jest drogo.

    > "ani tanie w obsłudze ani nie da się go dodrukować ani jest nie podatne
    > na spekulacje ani... "
    >
    > Czyli się da a w teorii miała być ściśle określona ilość waluty.
    > Znowu teoria/praktyka

    Miała być i jest ściśle określona liczba konkretnej kryptowaluty. Czy
    dodruk dolara powoduje zwiększenie liczby banknotów euro? Przemyśl to.

    > Ale trzeba liczyć całość. Stopień trudności osiąga się bezsensownym i
    > drogim zamienianiem prądu w BTC i pozbawianiem dziatwy dostępu do
    > wydajnych GPU ;-)
    >
    > Ekofaszysta już zaciera ręce :-)

    GPU już od jakiegoś czasu się nie używa, teraz są dedykowane układy, GPU
    jest już za wolne.
    A dwa, że nie wszystkie waluty bazują na "kopaniu", są też inne metody, nie
    wymagające takich mocy.

    > Są też realiści którym nie podoba się również globalna banksterka ale
    > lekarstwem na nią krypto się nie stanie.
    > Na pewno nie prędko i nie przy tak dużej skali WYPACZEŃ.

    Jakich wypaczeń w kryptowalutach się dopatrzyłeś? Ideologicznie są
    czyściutkie. Wokół nich, jak i wokół każdego innego dobra, kręci się masa
    szemranych kolesi, ale to problem w człowieku, a nie idei.

    > A najbardziej wk... mnie ci spekulanci na krypto. To jest dopiero
    > najgorszy sort ;-)

    Dokładnie to samo dzieje się na giełdach papierów wartościowych, ale nikt
    nie każe się nimi przejmować.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka