  • 1. Data: 2013-01-31 16:24:54
    Temat: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Szanowny Panie!

    Przypominamy, że 4 lutego 2013 r. zakończy się aktualna promocja
    oprocentowania na Pana Koncie Oszczędnościowym BGŻOptima. Nowe, również
    promocyjne oprocentowanie Konta Oszczędnościowego BGŻOptima wyniesie 4,8% w
    skali roku i gwarantowane będzie do końca lutego 2013 r.

    Z czego wynika zmiana oprocentowania?
    Dostosowujemy ofertę do aktualnej sytuacji na rynku depozytów, w tym zmiany
    stawki WIBOR 3M z poziomu ponad 5% w lipcu ubiegłego roku do 3,98% w dniu
    wczorajszym.
    W związku ze zmieniającą się sytuacją gospodarczą oraz spadkiem inflacji w
    Polsce, Rada Polityki Pieniężnej rozpoczęła cykl obniżek stóp procentowych.
    Oprocentowanie dostępnych na rynku kredytów, jak również depozytów jest
    oczywiście powiązane z aktualnym poziomem referencyjnej stopy procentowej
    ustalanej przez RPP.

    Jak sytuacja makroekonomiczna wpływa na realny zysk z Pana oszczędności?
    W związku z obniżającą się inflacją, pomimo spadku stóp procentowych i w
    konsekwencji zmiany oprocentowania w bankach, realny zysk na produktach
    depozytowych pozostanie na porównywalnym poziomie do ubiegłego roku, kiedy
    inflacja była wyższa. Jak szacują nasi ekonomiści, inflacja w 2013 roku
    powinna wynieść poniżej 2% w porównaniu do 3,7% w ubiegłym roku.

    Jak Pana konto oszczędnościowe będzie oprocentowane w tym roku?
    Niezależnie od sytuacji rynkowej pragnę zapewnić, że Konto Oszczędnościowe
    BGŻOptima pozostanie jednym z najbardziej atrakcyjnych produktów tego typu
    pod względem uzyskiwanych zysków. Zachęcam do sprawdzenia tego za pomocą
    porównywarki produktów oszczędnościowych dostępnej na naszej stronie
    internetowej.

    Zapraszam do częstego odwiedzania naszej strony internetowej i zaglądania do
    Pana skrzynki mailowej w systemie bankowości elektronicznej BGŻOptima, gdzie
    będziemy Pana na bieżąco informować o nowych ofertach banku.

    Tymczasem proszę zapoznać się z aktualną Tabelą Oprocentowania dostępną na
    naszej stronie internetowej.

    Życzę Panu optymalnych zysków również w 2013 roku.

    Z poważaniem
    Piotr Grzybczak
    Dyrektor Zarządzający BGŻOptima

    erator/

  • 2. Data: 2013-01-31 16:35:32
    Temat: Re: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 16:24:54 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > Szanowny Panie!
    >

    > Przypominamy, �e 4 lutego 2013 r. zako�czy si� aktualna promocja
    >
    > oprocentowania na Pana Koncie Oszcz�dno�ciowym BG�Optima. Nowe, r�wnie�
    >
    > promocyjne oprocentowanie Konta Oszcz�dno�ciowego BG�Optima wyniesie 4,8% w
    >
    > skali roku i gwarantowane b�dzie do ko�ca lutego 2013 r.

    [ciach]

    No to na razie do końca marca pozostaje Meritum. A chciałem odstrzelić po zgarnięciu
    stówki za FB. Stówki nie ma, bo karta z pinem nie może się spotkać w mojej skrzynce.
    Już trzeci raz wysyłają...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-01-31 17:30:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Dokładnie, do końca marca w Meritum się posiedzi.
    Może jak im dużo kasy odpłynie to zrobią pewnie znowu promocje dla nowych środków

  • 4. Data: 2013-01-31 18:13:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 08:30:39 -0800, lolekanabolek napisał(a):

    > Dokładnie, do końca marca w Meritum się posiedzi.
    > Może jak im dużo kasy odpłynie to zrobią pewnie znowu promocje dla
    > nowych środków

    No można jeszcze z lokaty bezkarnej skorzystać jak ktoś nie musi mieć pod
    ręką. Do Meritum wyprowadzka za te 0,2% to jak ktoś ma konto to tak jeden/
    dwa przelewy i już ale zakładać konto dla 0,2% to już zależy - ja jestem
    chyba za leniwy ;) Trzeba poczekać może ktoś wyskoczy z czymś nowym za te
    kilka dni. Fakt, faktem że przydałby się BGZO odpływ aby ich trochę
    zmobilizować do lepszego działania.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-01-31 18:20:36
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-01-31 18:13, xbartx pisze:

    > No można jeszcze z lokaty bezkarnej skorzystać jak ktoś nie musi mieć pod
    > ręką./

    Ale to dla tych którzy jeszcze nie mają konta w Optimie.
    Ja spadam. 4,8% mnie nie interesuje.

  • 6. Data: 2013-01-31 18:36:51
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 16:35:32 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > No to na razie do końca marca pozostaje Meritum.

    Mamy jeszcze:
    - Millenium z ich KO na 5% dla nowych środków do 50k na 3 miesiące;
    - Allianz Bank dla starych klientów, KO na 5.05% bez górnego limitu (dolny 1 lub 10k
    zł zależy od typu konta) ale w każdej chwili mogą obniżyć oprocentowanie.

  • 7. Data: 2013-01-31 18:45:17
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Jest jeszcze zapomniany DBNet oszczędnościowy z 6% do 10 tys.
    No i bumerangi na 6.5% w GOL i OpenOnline, tylko nie wiadomo jak długo.

    Kilka m-cy temu złożyłem wniosek o zamknięcie konta w Openie. Leżał gdzieś chyba w
    szufladzie, bo konto miałem dostępne. Myslałem że sprawę olali a ponieważ pojawiła
    się oferta na 6.5% to nie upominałem się o realizację dyspozycji ;)
    Dzisiaj zrobiłem przelew i jak na złość okazało się, że zamknięte. Nauka dla mnie z
    tego jest taka, że pieniądze wracają na rachunek nadawcy najblizszym dostępnym
    eliksirem. Nie wiem tylko, czy tak jest w kazdym banku.

  • 8. Data: 2013-01-31 19:12:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 09:36:51 -0800, guciobankowy napisał(a):

> [...]
    > - Allianz Bank dla starych klientów, KO na 5.05% bez górnego limitu
    > (dolny 1 lub 10k zł zależy od typu konta) ale w każdej chwili mogą

    Allianz akurat mam więc łatwo się będzie wyprowadzić ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-01-31 20:12:15
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    ewakuacja. mialem nadzieje, ze wobec 5,8% na bezkarnej dadza z 5,5% na KO. a
    tu kaszana. zwijam zagle. trzeba upolowac te min 5.5%...

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > naszej stronie internetowej.
    >
    > Życzę Panu optymalnych zysków również w 2013 roku.

    erator/

  • 10. Data: 2013-01-31 22:24:11
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-31 18:20, wiatrak pisze:

    > Ale to dla tych którzy jeszcze nie mają konta w Optimie.
    > Ja spadam. 4,8% mnie nie interesuje.

    Ja spadłem wczoraj - profilaktycznie ;)

    Jak ktoś ma ochotę i czas to można w jednodniówki się pobawić (6,5)
    10k Gol, 20k Idea - nie wiem jak w Open Fajans

    Pozdro