  • 11. Data: 2013-02-01 07:53:49
    Temat: Re: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-01-31 18:13, xbartx pisze:
    > Dnia Thu, 31 Jan 2013 08:30:39 -0800, lolekanabolek napisał(a):
    >

    > No można jeszcze z lokaty bezkarnej skorzystać jak ktoś nie musi mieć pod
    > ręką. Do Meritum wyprowadzka za te 0,2% to jak ktoś ma konto to tak jeden/
    > dwa przelewy i już ale zakładać konto dla 0,2% to już zależy - ja jestem
    > chyba za leniwy ;) Trzeba poczekać może ktoś wyskoczy z czymś nowym za te
    > kilka dni. Fakt, faktem że przydałby się BGZO odpływ aby ich trochę
    > zmobilizować do lepszego działania.

    no ja akurat mam konto w meritum, założyłem sobie je podczas
    wiśniobrania ;-))
    i tak sobie leżało od jakiegoś czasu puste i czekało na lepsze czasy ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2013-02-01 18:04:43
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-31 20:12, darkblue pisze:
    > trzeba upolowac te min 5.5%...

    Tylko gdzie tyle dają na KO? bez jakiś śmiesznych limitów i/lub warunków?

  • 13. Data: 2013-02-01 19:18:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 18:04:43 +0100, osa napisał(a):

    > Tylko gdzie tyle dają na KO? bez jakiś śmiesznych limitów i/lub
    > warunków?

    Tutaj:

    <http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/oszczedza
    nie/konto-
    oszczednosciowe/>

    dzisiaj wygrzebałem, trochę przez przypadek, no i nie wiadomo jak długo,
    bo widać na stronie, że już zostali kupieni przez Pana Leszka, więc mogą
    równać do reszty klonów. Jak ktoś ma zakładać meritka to w sumie może to.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-02-01 19:24:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jednak to trochę lipa, bo nie ma żadnego darmowego przelewu zewnętrznego
    a ich RORy to poważna tragedia, niestety. Każdy przelew zewnętrzny z tego
    KO to 5 zł.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2013-02-01 19:39:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-01 19:18, xbartx pisze:

    > Tutaj:
    >
    > <http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/oszczedza
    nie/konto-
    > oszczednosciowe/>
    >
    > dzisiaj wygrzebałem

    Ja to już odgrzebałem ~2 tygodnie temu i się zawiodłem bo w tabeli
    oprocentowania jest niestety taki zapis:
    5,50% (do 2013.03.04) 4,00% (od 2013.03.05)

  • 16. Data: 2013-02-01 22:33:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" keh256$jdu$...@d...me...

    > Ja to już odgrzebałem ~2 tygodnie temu i się zawiodłem bo w tabeli oprocentowania
    jest niestety taki zapis:
    > 5,50% (do 2013.03.04) 4,00% (od 2013.03.05)

    Przestańmy zamartwiać się. Zakładajmy konta wiewiórkowe na
    kogo się da (i nie da) i nie pokładajmy nadziei w depozytach.
    Złośliwi twierdzą, że %% złotówkowe są zbyt wysokie w stosunku
    do %% innych walut, więc zagraniczni spekulanci inwestują na
    razie w złotówkę, ale gdy tylko poczują miękki grunt pod nogami,
    zabiorą swe dolary, funty, euro i franki, przez co złotówka
    spadnie na pysk...

    Przejechałem dziś 12 km -- na paliwo zatem wydałem 6 plnów.
    Ale dwa razy pobrałem 200 plnów z szarytki, czyli zyskałem
    12 plnów. Ale co najważniejsze -- handluję papierosami!!

    Moi kumple handlowali kiedyś papierosami i wódką -- dziś
    mają poważne biznesy i zatrudniają pracowników mądrzejszych
    od tychże moich kumpli... Ja nie handlowałem ani papierosami,
    ani wódą, więc Ozorowska kurwa wyznaczyła mi miejsce na podłodze,
    jak psu... Teraz mam nadzieję na lepsze życie -- toż wreszcie
    Kościół uzna mnie za poważnego człowieka, skoro handluję papierosami!!!

    Jakbym miał zdrowie, pojechałbym do Rabki. :)

    http://gruper.pl/x.php/1,35483/Podroze-Sanatorium-Ce
    gielski-7-dniowy-pobyt-6-noclegow-z-pelnym-wyzywieni
    em-pakietem-zabiegow-zdrowotnych-ogniskiem-z-pieczen
    iem-kielbasek-i-dodatkowymi-atrakcjami-dla-1-osoby.h
    tml?utm_source=newsletter-polska-2013-02-01&utm_medi
    um=e-mail&utm_term=polska&utm_campaign=7a9afa7128195
    0d01a382e33fc10a3de&grid=10555534

    5 stów to jak darmo -- znacznie drożej wychodzi
    [ciekawe, dokąd wychodzi na jak długo, i czy wróci...]
    dojazd... [jak rozumiem, e panie są wliczone w owe 5 stów...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-02-01 23:42:17
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ale co najważniejsze -- handluję papierosami!!

    Oj... niedobrze, możesz na tym umoczyć
    handelek bez stosownego pozwolenia ? :>

    Może lepiej było kupic gorącego psa albo podłą kawe ?
    - przy odrobinie szczęścia nie powinieneś się struć ;)
    a jakby co, to zawsze możesz orzełka zaskarżyć
    - jak już sraka przejdzie :D

  • 18. Data: 2013-02-02 10:18:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kehgc3$ifc$...@n...news.atman.pl

    > Oj... niedobrze, możesz na tym umoczyć
    > handelek bez stosownego pozwolenia ? :>

    Za handel ze stosownymi pozwoleniami nie ma gratyfikacji ww. kurwy.

    > Może lepiej było kupic gorącego psa albo podłą kawe ?
    > - przy odrobinie szczęścia nie powinieneś się struć ;)
    > a jakby co, to zawsze możesz orzełka zaskarżyć
    > - jak już sraka przejdzie :D

    Sraka mi nie groźna -- przybędzie na pewno i odtruje mnie.
    Mam delikatne wnętrze -- zarówno ciało, jak i duszę. Nawet
    moje zewnętrze jest delikatne -- mam skórę jak dziewczyna,
    jak młoda dziewczyna. :)

    Co jest groźne w tym papierosowym procederze?
    Nałóg oczywiście... Już mi mało dwóch szarytek...
    Chcę więcej... Więcej i więcej... Wkrótce chyba
    zacznę kupować nie dla zysku finansowego, ale z nałogu...
    To takie proste -- idziesz na stację, prosisz o paczkę
    papierosów i o 2 setki... Ze zbytem nie ma problemu, bo
    w Polsce niemal każdy pali -- nawet 6 paczek sprzedam po
    starej cenie, bo tak kupiłem...

    Od dziecka nałogowo zarabiałem pieniądze. Ale 40 lat
    temu Kościół nie tłukł mnie tak, jak tłucze teraz...

    -=-

    Za oknem pada śnieg. Wczoraj było tak ślisko, że bałem
    się chodzenia piechotą... Na widok samochodu -- wiałem
    w popłochu, bo nawet uderzenie człowieka przez samochód
    jadący z małą szybkością powoduje straty niepowetowane...

    [zza kierownicy te straty widać inaczej -- zapaćkany
    człowiekiem bieżnik opon, na lakierze trwałe palmy
    z ludzkiej krwi...]

    Stale odchudzam się -- nie mogę jeść gówna fastfudowego.
    A kawa?... Wolę napoje gazowane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-02-02 11:04:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > -- mam skórę jak dziewczyna,
    > jak młoda dziewczyna. :)

    Dziwne, pierwsze moje skojarzenie to ..."milczenie owiec"
    ale z tego co pamiętam, to już cie obdardli ze skóry :D

    >Ze zbytem nie ma problemu, bo
    > w Polsce niemal każdy pali

    A to zależy w jakich "kręgach towarzyskich" się obracasz
    u mnie w firmie jak policzylem na szybko pali mniej niz 1 na 10 osób
    Statystycznie chyba więcej osób pije piwo - choćby okazjonalnie,
    te też możesz kupić i odsprzedawać ;)
    Cóż - masz pecha że na Orzełkach nie sprzedają mleka :D

  • 20. Data: 2013-02-02 11:49:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" keiobc$n7q$...@n...news.atman.pl

    > Dziwne, pierwsze moje skojarzenie to ..."milczenie owiec"
    > ale z tego co pamiętam, to już cie obdardli ze skóry :D

    Oglądałem ten film ze 30 lat temu. I nie pamiętam z niego nic!!!

    > A to zależy w jakich "kręgach towarzyskich" się obracasz

    W żadnych. Kościół izoluje skutecznie -- może znów
    jakaś tragedia podJeżewska czy podSmoleńska przerwie
    to skurwysyństwo. Jak to mówią -- w Bogu cała nadzieja!

> [...]
    > te też możesz kupić i odsprzedawać ;)
    > Cóż - masz pecha że na Orzełkach nie sprzedają mleka :D

    Sprzedają -- ale drogo. W Auchan czasami można złapać
    mleko w cenie 1.5 pln za litr -- a na Orzełku?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'