  • Data: 2008-02-22 10:19:03
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:60711034-40ff-46d5-b58e-20724fec9cbd@41g2000hsc
    .googlegroups.com...

    > Tysiace i miliony, ktore wyliczyles tez sa wg mnie raczej nizsze, bo
    > KK sa przyznawane z limitem max 6-o krotnosc zarobkow, pomniejszanym o
    > zdolnosc kredytowa bedaca efektem posiadania innych produktow.
    > W Polsce srednia placa netto wynosi nieco ponad 2 tys zl.

    Tylko tyle wynosi średnia płaca netto? Ale nawet gdyby, to 6x2000 daje
    12000, a ja przyjąłem 10000.

    > Ktos podsumowal te dzialania z przelewaniem - "hobbysci" :)

    No to dziwnie podsumował. :-) To że niektórzy nie do końca rozumieją jak coś
    działa lub jak może działać na ich korzyść, nie oznacza że tego nie ma.
    Epatowanie się tym, że kwotowo sa to małe zyski też nie do końca jest
    prawidłowe, bo po pierwsze te środki można łatwo zlewarować, a po drugie
    chodzi tutaj o zasadę a nie o nominalne kwoty. Jakoś każdy woli zapłacić za
    przelew złotówkę niż dwa złote, a w przypadku tych przelewów jakieś dziwne
    blokady psychologiczne można obserwować.

    Mniej mnie już w takim razie dziwi, to co usłyszałem od dziewczyny z Getinu,
    że klienci boją sie przelewać, bo im się wydaje, że tak nie wolno, albo że
    to jakaś pułapka. No chyba że rzeczywiście są osobami, którym na widok stu
    tysięcy zaraz zaczynają się trząść ręce i mają nieodparta potrzebę
    natychmiastowego ich przepicia albo co najmniej wydania. :-)

    Takim ludziom jednak można by polecić różnego rodzaju lewarowane
    instrumenty. Jak zaczną mieć "wirtualne miliony", to może zmienią podejście
    na mniej mistyczne.

    Podsumowując kwestię przelewów, zgadzam się, że bankowi się to z jakichś
    względów musi opłacać. Oby jak najdłużej.

    marekz