  • Data: 2008-02-23 15:38:24
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Autor" 9vc2ha38xm7o$....@4...net

    > Dla mnie nie ma powodu zeby przelewac caly limit karty na konto i tam z
    > niego korzystac - zarobie na tym maksymalnie 35-40 zl miesiecznie a trace
    > inne mozliwosci, ktore po prostu sa dla mnie wazniejsze (bezpieczenstwo,
    > zapasowa gotowka w razie nieprzewidzianych okolicznosci, pkty Payback)

    Ale połowę mógłbyś przelewać co drugi miesiąc. ;)
    Ze dwie stówy możesz zarobić w ciągu roku. ;)
    I na dodatek zasilisz nasze państwo podatkami!
    To jest postawa patriotyczna. ;)

    -=-

    Mnie ta karta poratowała w spłacie karty w Citi, kiedy to zawiodło
    przelewanie w Polbanku.

    -=-

    Ogólnie funkcja użyteczna, ale też nie widzę potrzeby przelewania
    wszystkiego czy w ogóle przelewania ponad potrzeby.

    --