  • Data: 2008-02-23 12:33:15
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 23:22:31 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Pytanie brzmi, czy moze to byc sytuacja trwala, tzn. jak dlugo zajmie
    > przecietnemu klientowi zorientowanie sie w tej sytuacji. A moze nie
    > dostrzegam tu czegos istotnego i powiodlo mnie na manowce? Ale nie rozumiem
    > co powstrzymuje posiadaczy tych KK przed przelewaniem caklego dostepnego
    > salda na rachunek. W przypadku Getinu pewnym ograniczeniem jest koniecznosc
    > powedrowania do oddzialu, ale w BZWBK i w Citi juz nie.
    >
    > marekz

    Sam mam Allekarte z BZWBK z limitem 10k i czasem zdarza mi sie wykonac
    przelew bezgotowkowy jak akurat brakuje gotowki na podstawowym koncie -
    oczywiscie jesli jest to wydatek na dluzszy czas to wtedy ten przelew
    pokrywa sie kredytem odnawialnym. Ale przelewanie calego dostepnego salda
    na rachunek to raczej zabawa dla mocno znudzonych i nie majacych
    ciekawszych rzeczy do roboty:
    - zysk z tego niewielki, a wystarczy raz w roku sie pomylic (zapomniec o
    splacie) i caly zysk znika
    - dywersyfikacja - zawsze wole miec w portfelu karty conajmniej 2 bankow w
    tym chociaz jedna wypukla
    - w przypadku Allekarty mam dodatkowy bonus jak place ich karta (punkty
    Payback)
    - w razie problemow z karta (podwojna blokada etc) blokowana jest kasa
    banku na KK a nie moja gotowka z konta

    Dla mnie nie ma powodu zeby przelewac caly limit karty na konto i tam z
    niego korzystac - zarobie na tym maksymalnie 35-40 zl miesiecznie a trace
    inne mozliwosci, ktore po prostu sa dla mnie wazniejsze (bezpieczenstwo,
    zapasowa gotowka w razie nieprzewidzianych okolicznosci, pkty Payback)