    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Date: Wed, 20 Feb 2002 21:42:55 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pa31.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    On Wed, 20 Feb 2002 19:42:49 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:
    >> A co ma do tego inteligo ?
    >To co samo co w tym przypadku mbank

    mbank był zamieszany w dyskusję.
    To Ty, nie wiedzieć dlaczego wywołujesz Inteligo.

    >Czepianie? Jestem jego klientem i wyrazam swoja opinie - od tego jest forum
    >DYSKUSYJNE

    Dlaczego zatem denerwujesz się, ze inni zarzucają Ci uwielbienie
    inteligo ?

    >[cytat] iz jestem pracownikiem Inteligo lub inne bzdety wymyslane przez
    >ludzi!!! [/cytat]

    To Twój cytat, ze mną nie ma nic wspólnego.

    >Nie wspominam bo nie mam doswiadczen. Nie wiedzialem ze mozna wyraza zdanie
    >o czyms czego sie nie zna.

    Ciekawa teoria ale nawet wtedy wypadałoby to zaznaczyć.
    (skoro ktoś pytał, to pewnie nie czyta listy od dawna).

    >To co sie czepiasz ze nie wspomnialem o kosztach?

    Czepiam się, ze nie zaznaczyłeś, ze za bezpieczny w Lukasie uważasz z
    rachunek z tokenem.
    Pytający mógł wywnioskować, żę bez tokena jest równie dobry.
    (dla małych obrotów pewnei tak jest, mnie wystarcza).

    >Napisalem ze jestem zadowolonym klientem i tyle. Nie precyzowalem ktorego
    >konta.

    I tego się czepiam a nie "kosztów" (to dałem wręcz w nawias).

    >Nie bawilem sie bez tokena. Ale z tokenem z pewnoscia.

    To wyobraż sobie że nie masz tokena tylko wpisujesz
    stale to samo hasło jako "kod z tokena"
    i masz eKonto bez tokena.

    >W Lukasie mam czesc srodkow. Reszte mam w Millennium, mBanku i Inteligo.

    No cóż nie kazdy ma po 5k na konto :-((

    >1. byla mowa o bezpieczenstwie a nie kosztach
    >2. jesli kogos nie stac to poprostu wybiera inny produkt - tanszy

    Nie rozumiesz. ze rozwiązania przyjęte w Lukasie (obsługa VE)
    są dla klienta niebezpieczne i narażają go na debet ?
    i związaną z tym "opłatę manipulacyjną" 30 zł.

    Tak nie powinno być w żadnym banku.

    30 zł, to nie jest cena produktu.
    eKonto jako takie jest tanie.

    BAH