  • Data: 2002-02-21 10:54:48
    Temat: Re: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    news:a513cg$ba1$1@news.onet.pl...

    > W takim razie to samo co w przypadku mBanku i Inteligo

    "Piszesz co wiesz" :-((
    TAN-y daja znacznie wiecej niż "stały TAN Lukasa=hasło"
    sa jednorazowe (prawie :-(( )

    > Po 5k mam na 2, na reszcie mam po 1,5k
    > Mam dzieki oszczednosciom. Rodzice zalozyli mi konto w wieku 4 albo 5 lat.
    > Wszystkie koperty z komuni itp szly na konto. Kieszonkowe, kasa z urodzin,
    > od dziadkow rowniez. W tej chiwli mam prawie 19 lat. 19 - 5 = 14 lat
    > oszczedzania

    Nie namawiałem Cie na rozliczenie finansowe.
    Jeszcze masz sporo czasu by poznac siłę swoich pieniędzy.

    > A co jest z VE w Lukasie? Niestety nie mam karty do konta i chetnie sie
    > dowiem o jej usterkach by sie ustrzec przed stratami.

    opisałem w sąsiednim mailu.

    Jak nie masz VE, to nie grożą Ci straty z tego powodu :-)

    > Wierzysz reklamie? =)))

    :-)) reklama mówi co innego.

    > Za co te 30?

    za debet spowodowany autotyzacją transakcji
    pomimo braku środków.
    (sąsiedni mail).

    BAH