  • Data: 2002-02-20 21:06:43
    Temat: Re: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Od: "minik" <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > mbank był zamieszany w dyskusję.
    > To Ty, nie wiedzieć dlaczego wywołujesz Inteligo.

    napisales ze powszechnie wiadomo
    ja odpisalem ze to kolejne aluzje TAK JAK bylo z Inteligo

    > Dlaczego zatem denerwujesz się, ze inni zarzucają Ci uwielbienie
    > inteligo ?
    Bo nie powinno sie komus zarzucac ale rozmawiac na dany temat

    > Ciekawa teoria ale nawet wtedy wypadałoby to zaznaczyć.
    > (skoro ktoś pytał, to pewnie nie czyta listy od dawna).
    Od tego sa inni, np Ty. Ja pisze to co wiem.

    > Czepiam się, ze nie zaznaczyłeś, ze za bezpieczny w Lukasie uważasz z
    > rachunek z tokenem.
    > Pytający mógł wywnioskować, żę bez tokena jest równie dobry.
    > (dla małych obrotów pewnei tak jest, mnie wystarcza).
    Chyba oglada sie towar przed jego zakupem?

    > I tego się czepiam a nie "kosztów" (to dałem wręcz w nawias).
    "Powszechnie wiadomo, ze Twoim zdaniem,
    każdy bank ma wyższy poziom bezpieczeństwa. :-))"

    > To wyobraż sobie że nie masz tokena tylko wpisujesz
    > stale to samo hasło jako "kod z tokena"
    > i masz eKonto bez tokena.
    W takim razie to samo co w przypadku mBanku i Inteligo

    > No cóż nie kazdy ma po 5k na konto :-((
    Po 5k mam na 2, na reszcie mam po 1,5k
    Mam dzieki oszczednosciom. Rodzice zalozyli mi konto w wieku 4 albo 5 lat.
    Wszystkie koperty z komuni itp szly na konto. Kieszonkowe, kasa z urodzin,
    od dziadkow rowniez. W tej chiwli mam prawie 19 lat. 19 - 5 = 14 lat
    oszczedzania

    > Nie rozumiesz. ze rozwiązania przyjęte w Lukasie (obsługa VE)
    > są dla klienta niebezpieczne i narażają go na debet ?
    A co jest z VE w Lukasie? Niestety nie mam karty do konta i chetnie sie
    dowiem o jej usterkach by sie ustrzec przed stratami.

    > Tak nie powinno być w żadnym banku.
    Wierzysz reklamie? =)))

    > 30 zł, to nie jest cena produktu.
    > eKonto jako takie jest tanie.