  • 11. Data: 2005-08-10 18:22:40
    Temat: Re: bepehahaha [?] karta pod kaucj
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Kubiczek wrote:

    > Akurat to mi nie grozi, posiadam kat. D :)
    >
    > Zresztą karta ma być wydana - wg. informacji BPH-Linki - na podstawie
    > wpływów.

    O ile sobie przypominam ta kategoria to tylko odroczenie poboru a nie
    przeniesienie do rezerwy, a banki wymagają tego ostatniego.

  • 12. Data: 2005-08-10 18:44:30
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Wed, 10 Aug 2005 20:22:40 +0200, Andrzej
    <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >O ile sobie przypominam ta kategoria to tylko odroczenie poboru a nie
    >przeniesienie do rezerwy, a banki wymagają tego ostatniego.

    D to jest przeniesienie do rezerwy - "zdolny do sluzby wojskowej w
    czasie wojny" (ale nie w czasie pokoju)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 13. Data: 2005-08-10 19:02:01
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    : O ile sobie przypominam ta kategoria to tylko odroczenie poboru a nie
    : przeniesienie do rezerwy, a banki wymagają tego ostatniego.
    :

    wiem co mam wpisane do kw :>

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 14. Data: 2005-08-10 19:47:59
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:dddgll$jh3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > : Nie wiem o jakich Ty kartach piszesz te cluby i paliwo..to jakies nowe
    > : produkty ?
    > : nie do konca tez rozumiem o czym ty piszesz 200 % limitu lub 110%
    > : lokaty. ?
    >
    > jeżeli nie jesteś w stanie spełnić warunków otrzymania karty, możesz
    założyć
    > lokatę na kwotę 200% wnioskowanego limitu lub wpłacić kaucję na kwotę 110%
    > wnioskowanego limitu ;)
    >
    > a karta Premium Club BPH to połączenie karty kredytowe BPH z kartą
    programu
    > Premium Club - poczytaj na www.premiumclub.pl :)

    bleh :) dlatego pani Ania sie tym zajmuje i chwala jej za to.. wciaz nie
    wiem co ty do mnie mowisz :) Znaczy.. wiem.. lokata to to takie co ja
    mam.. ale 110% kaucji ? I niby co z ta kaucja ? za 10 lat se kupie za to
    bochenek chleba czy inna paczke zapalek ?;) Tez to jakos musi byc na
    procencie bo inaczej to zaden szaleniec by sie na to nie zlapal.. CHYBA :)

  • 15. Data: 2005-08-10 20:54:48
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    wciaz nie
    > wiem co ty do mnie mowisz :) Znaczy.. wiem.. lokata to to takie co ja
    > mam.. ale 110% kaucji ? I niby co z ta kaucja ? za 10 lat se kupie za to

    Kaucja - włascicielem pieniążków jest bank do czasu spłaty kredytu, jest ona
    oprocentowana jak każda lokata.
    Blokada lokaty - Ty jesteś właścicielem ale kwota w systemie bankowym jest
    blokowana.

    Jaka jest różnica? Kaucji nie mozna zająć żadnym tytułem egzekucyjnym,
    zablokowana lokate owszem.

    Darek

  • 16. Data: 2005-08-11 06:43:15
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > blokowana.
    >
    > Jaka jest różnica? Kaucji nie mozna zająć żadnym tytułem egzekucyjnym,

    no to wygladalo by na to ze ciekawsza jest kaucja ( dla klienta banku) . Nie
    dosc ze mniej "placisz" 110% vs. 200% , to jeszcze w razie halo odpukac
    masz jakis lewy kesz na odbicie od dna. Dobrze kombinerkuje ? Musze sie
    dowiedziec co ja mam.. jedno co wiem to to ze mam "blokade" w wys. 200%
    limitu karty.

  • 17. Data: 2005-08-11 07:17:14
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    to jeszcze w razie halo odpukac
    > masz jakis lewy kesz na odbicie od dna. Dobrze kombinerkuje ? Musze sie

    Gdybyś miał na karku jakis tytuł egzekucyjny, nie spłacał go to Bank
    zacznie Ci wypowiadać każdą umowę kredyu. Jak coś zostanie z kaucji to i tak
    potem komornik może to chycić (jak jest powyżej kwoty wolnej od zajęcia)

    Darek