  • 1. Data: 2005-08-09 19:22:54
    Temat: Nordea Progres na czele rachunków oszczędnościowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ciekawe zestawienie w ramce na dole tekstu (na stronie ;)

    Nordea Progres banku Nordea to obecnie najkorzystniej oprocentowany rachunek
    oszczędnościowy na rynku. Korzystając z Nordea Progres oszczędzimy od 4 do
    4,40 proc. w skali roku - to często więcej niż na tradycyjnych lokatach, a
    do tego nie stracimy odsetek, jeśli wypłacimy pieniądze. Na tych, którzy już
    teraz założą rachunek oszczędnościowy Nordea Progres, czeka dodatkowa
    korzyść - do 15 września br. wszystkie wypłaty środków z tego rachunku są
    zwolnione z prowizji. Po zakończeniu promocji bezpłatna będzie pierwsza
    wypłata w miesiącu.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,13454

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-08-09 20:31:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ddavqd$664$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wypłaty środków z tego rachunku są zwolnione z prowizji. Po zakończeniu
    > promocji bezpłatna będzie pierwsza wypłata w miesiącu.

    Na ich stronie pisze:
    Poza okresem promocji pierwsza wypłata jest bezpłatna, za kolejne bank
    pobierze prowizję w wysokości 0,2% wypłacanej kwoty, min.10 zł).

    Skad wnioskujesz, ze 1 wyplata/mies. bedzie bezplatna jak w ING?
    Zmienili regulamin? Pobieranie od kazdej wyplaty 0,2% od calej kwoty
    wyplaty(np. od 20.000 mamy juz 40zl prowizji) czyni ich konto zupelnie
    nieatrakcyjnym, a wyzsze oprocentowanie nie jest w stanie zrekompensowac tej
    prowizji.

  • 3. Data: 2005-08-10 18:51:09
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > nieatrakcyjnym, a wyzsze oprocentowanie nie jest w stanie zrekompensowac tej

    Tak jest. Zmienili regulamin. Jedna wypłata w miesiącu będzie za darmo - co
    przy najwyższym na rynku oprocentowaniu czyni ich konto bardzo atrakcyjnym.

    mart

  • 4. Data: 2005-08-10 19:39:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jest. Zmienili regulamin. Jedna wypłata w miesiącu będzie za darmo -
    > co
    > przy najwyższym na rynku oprocentowaniu czyni ich konto bardzo
    > atrakcyjnym.

    gdzie jest to dokladnie napisane, na ich stronie jest tylko informacja:
    Do 15 września - w okresie promocji - wypłat można dokonywać za darmo. Po
    okresie promocji bezpłatny jest pierwszy przelew z rachunku.
    Od kolejnych Bank pobierze prowizję w wysokości 0,2% kwoty, min. 10 PLN.

    Z tego wcale nie wynika taka sama zasada jak np. w ING, ze raz na miesiac.
    Moze jest to gdzies ukryte, ale ja tego nie widze. Poza tym atrakcyjne sa
    stawki dla "klienta zlotego" (nie wiem co to oznacza), ale domyslam sie, ze
    gdybym chcial zalozyc u nich tylko ten rachunek, to bylbym "zwyklym
    klientem" a roznica w stosunku do ING niewielka? Jak z dostepem przez
    internet do tego rachunku?(bezplatny?, jakie zabezpieczenia? (token czy
    karta kodow)?
    Szkoda, ze wszystkich informacji nie umieszcza w jednym miejscu o tym ich
    koncie, czy przelew przez internet do innego banku jest darmowy z tego
    konta? Za duzo niewiadomych..............

  • 5. Data: 2005-08-11 16:02:46
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Jednak nikt nie podkreśla, że kapitalizacja jest KWARTALNA, a chyba ma to
    znaczenie przy efektywności.

  • 6. Data: 2005-08-11 17:11:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jednak nikt nie podkreśla, że kapitalizacja jest KWARTALNA, a chyba ma to
    > znaczenie przy efektywności.

    Jasne że ma,
    przy takich odsetkach, różnica w skali roku
    wyjdzie prawie 0.2 promila :-)

  • 7. Data: 2005-08-16 18:54:32
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > okresie promocji bezpłatny jest pierwszy przelew z rachunku.
    > Od kolejnych Bank pobierze prowizję w wysokości 0,2% kwoty, min. 10 PLN.

    zapewniam Cie że jedna w miesiącu za darmo

> [...]
    > gdybym chcial zalozyc u nich tylko ten rachunek, to bylbym "zwyklym
    > klientem" a roznica w stosunku do ING niewielka?

    zgadza się, aby byc złotym trzeba mieć min. 5 produktów i 125 000 biznesu
    (lokata lub kredyt lub 1+2=125 000

    Jak z dostepem przez
    > internet do tego rachunku?(bezplatny?, jakie zabezpieczenia? (token czy
    > karta kodow)?

    bezpłatny, do wyboru token lub karta. musisz mieć rachunek ror w banku

    > Szkoda, ze wszystkich informacji nie umieszcza w jednym miejscu o tym ich
    > koncie, czy przelew przez internet do innego banku jest darmowy z tego
    > konta?

    przelew poprzez ror, 0,60 zł do innego banku

     Za duzo niewiadomych..............

    mart