    From: "some1" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bepehahaha [?] karta pod kaucj
    Date: Wed, 10 Aug 2005 21:47:59 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@unregister146207219081.c207.msk.pl

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:dddgll$jh3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > : Nie wiem o jakich Ty kartach piszesz te cluby i paliwo..to jakies nowe
    > : produkty ?
    > : nie do konca tez rozumiem o czym ty piszesz 200 % limitu lub 110%
    > : lokaty. ?
    >
    > jeżeli nie jesteś w stanie spełnić warunków otrzymania karty, możesz
    założyć
    > lokatę na kwotę 200% wnioskowanego limitu lub wpłacić kaucję na kwotę 110%
    > wnioskowanego limitu ;)
    >
    > a karta Premium Club BPH to połączenie karty kredytowe BPH z kartą
    programu
    > Premium Club - poczytaj na www.premiumclub.pl :)

    bleh :) dlatego pani Ania sie tym zajmuje i chwala jej za to.. wciaz nie
    wiem co ty do mnie mowisz :) Znaczy.. wiem.. lokata to to takie co ja
    mam.. ale 110% kaucji ? I niby co z ta kaucja ? za 10 lat se kupie za to
    bochenek chleba czy inna paczke zapalek ?;) Tez to jakos musi byc na
    procencie bo inaczej to zaden szaleniec by sie na to nie zlapal.. CHYBA :)