  • 1. Data: 2005-03-04 23:51:17
    Temat: bankomaty MultiBanku
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    dostałem małej czkawki bo w ING jako vip mam możliwość wypłacania
    gotówki z każdego bankomatu dowolnego banku bez prowizji.

    fajne.

    w mutlibanku jest aquarius. ta sama działka co vip w ING. i choć
    generalnie wygląda zdecydowanie lepiej to usłyszałem że niezależnie do
    tego jakiego się jest 'typu' klientem (vip czy standard) lista
    bankomatów jest taka sama czyli euronet i wbk (chyba).

    euronet jest mi siecię równie obcą jak ta druga. co gorsza mam wrażenie
    wycieczek po stacjach benzynowych i marketach - bo inne miejsca z tymi
    bankomatami nie istnieją... a na razie tylko kraków pobieżnie
    zlustrowałem.

    jak jest z tym aquariusem - faktycznie lista bankomatów jest tak uboga?
    niby nic ale to jedna z niewielu zalet ING, za którą mogę zatęsknić. nie
    cierpię nosić przy sobie gotówki na zapas. :\

    --
    iTuiTu

  • 2. Data: 2005-03-05 05:40:10
    Temat: Re: bankomaty MultiBanku
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    iTuiTu <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > niby nic ale to jedna z niewielu zalet ING, za którą mogę zatęsknić. nie
    > cierpię nosić przy sobie gotówki na zapas. :\

    to sobie załóż dodatkowo konto w VW Banku - za 0zł wszystkie bankomaty
    będziesz miał
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jakie jest przeznaczenie człowieka? Być nim." S. J. Lec

  • 3. Data: 2005-03-05 06:40:48
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-05 06:40, Tomasz Matuszewski wrote:

    > to sobie załóż dodatkowo konto w VW Banku - za 0zł wszystkie bankomaty
    > będziesz miał

    Przy kwocie 400pln i więcej
    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-03-05 08:54:41
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Peet <j...@t...pbz> wrote:

    > Przy kwocie 400pln i więcej
    dokładnie, ja jestem z takiego układu bardzo zadowolony (wiadomo, że
    możnaby chcieć, żeby nie było takiego warunku, ale kwestia
    przyzwyczajenia)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Że coś się dzieje to nic. Wszystkim jest o tym wiedzieć." Friedell

  • 5. Data: 2005-03-05 09:31:06
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    iTuiTu <i...@p...onet.pl> wrote:

    > jak jest z tym aquariusem - faktycznie lista bankomatów jest tak uboga?
    > niby nic ale to jedna z niewielu zalet ING, za którą mogę zatęsknić. nie
    > cierpię nosić przy sobie gotówki na zapas. :\

    Tak. wbk i euronet. Multi zapowiadał, ze zmieni cos w tym temacie dla aqua
    ...... ale coś nic sie nie ruszyło.

  • 6. Data: 2005-03-05 10:11:23
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    > Tak. wbk i euronet. Multi zapowiadał, ze zmieni cos w tym temacie dla aqua
    > ...... ale coś nic sie nie ruszyło.

    Strasznie ubogo. Taki poziom i lokalizacja bankomatów wystarcza raczej
    chyba (z całym szacunkiem) w mBanku.

    Dzięki za potwierdzenie.

    --
    iTuiTu

  • 7. Data: 2005-03-06 11:21:32
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości
    > Przy kwocie 400pln i więcej

    nie ma tego problemu w BOŚ www.bosbank.pl

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 8. Data: 2005-03-06 11:35:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    iTuiTu napisał(a):

    > Strasznie ubogo. Taki poziom i lokalizacja bankomatów wystarcza raczej
    > chyba (z całym szacunkiem) w mBanku.

    No znowu tak nie dramatyzuj. Sieć BZWBK nie jest znowu taka straszna,
    jak ją malujesz...

    A Euronet to istotnie - centra handlowe, stacje benzynowe i ścisłe
    centra miast. Więc może być tylko dodatkiem do innej sieci.

  • 9. Data: 2005-03-06 11:51:42
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-06, Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > No znowu tak nie dramatyzuj. Sieć BZWBK nie jest znowu taka straszna,
    > jak ją malujesz...
    Buehehee - zapraszam do woj. Podlaskiego 4 na całe województwo
    - jeden bankomat BZWBK w Białymstoku

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2005-03-06 13:41:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Buehehee - zapraszam do woj. Podlaskiego 4 na całe województwo
    > - jeden bankomat BZWBK w Białymstoku

    No bo kto mieszka w woj. Podlaskim. ;-P