  • 1. Data: 2005-03-04 19:56:10
    Temat: Kredyt mieszkaniowy.
    Od: "Marcin" <k...@a...net.pl>

    Czesc.
    Czy dwie nie spokrewnione ze soba osoby moga sie ubiegac o w/w kredyt?
    Czy przy zarobkach rzedu 3300 PLN brutto mamy jakiekolwiek szanse na kredyt
    ~70000-80000?

    Pozdrawiam.
    Niezorientowany.

  • 2. Data: 2005-03-05 15:02:15
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy.
    Od: RadoW <r...@i...NOSPAM.pl>

    Marcin napisał(a):
    > Czesc.
    > Czy dwie nie spokrewnione ze soba osoby moga sie ubiegac o w/w kredyt?

    Mogą

    > Czy przy zarobkach rzedu 3300 PLN brutto mamy jakiekolwiek szanse na kredyt
    > ~70000-80000?

    Tego nie wiem. Musialbys sprawdzić na jakimś kalkulatorze kredytowym. W
    archiwum grupy znajdziesz linki do takich stron.

    > Pozdrawiam.

    Równiez.

    > Niezorientowany.

    Tak pół na pół :)

  • 3. Data: 2005-03-06 21:57:08
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    spokojnie, ale zależy od wieku i czy nie masz innych kredytów na sumieniu
    mam na mysli MultiBank

  • 4. Data: 2005-03-07 12:56:28
    Od: "Marcin" <n...@n...tpi.pl>

    > Czy dwie nie spokrewnione ze soba osoby moga sie ubiegac o w/w kredyt?

    Tak

    > Czy przy zarobkach rzedu 3300 PLN brutto mamy jakiekolwiek szanse na
    > kredyt
    > ~70000-80000?

    Czyli łącznie zarobki netto ok. 4000 - 4200 zł, zdecydowanie duże szanse na
    dostanie kredytu :)
    Oczywiście zależy to od wielu innych czynników (inne kredyty, wiek
    kredytobiorców, zawód, itd.)