  • 1. Data: 2005-03-04 23:29:43
    Temat: Peako SA jak zwykle ma klienta w d...
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    Witam!

    Od kilku lat miałem w ww. banku kredyt odnawialny. Termin jego spłacenia
    wypadał co roku 28 lutego i na początku lutego tego roku, zgodnie z
    umową spłaciłem zadłużenie i złożyłem zlecenie zamknięca pożyczki w
    Eurokoncie. Ostatniego dnia lutego przez pewien czas faktycznie nie
    miałem dostępnego tego kredytu, jednakże wieczorem pojawił się ponownie
    (w serwisie Pekao24) a dziś, 4.03 ukradli mi z konta 100 zł (bo innaczej
    tego nazwać nie mogę) w ramach opłaty za prolongatę pożyczki. Czyli
    generalnie Bank Pekao SA ma w głębokim poważaniu moje zlecenia i robi co
    mu się podoba. Moim błędem było tylko to, że nie wziąłem kopii zlecenia
    zamknięcia pożyczki, więc pyanie fo Was - jakie mam szanse reklamacji?
    Czy zdarzało się Wam że bank wyparł się takiego zlecenia? Jakie mogą być
    problemy? 100 zł to dla mnie dużo i mam zamiar je odzyskać od tych
    złodzieji (a przy okazji definitywnie zamknąć konto). Z góry dziękuję za
    wszelkie rady.

  • 2. Data: 2005-03-05 02:21:02
    Temat: Re: Peako SA jak zwykle ma klienta w d...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    DermalAmor wrote:
> [...]
    > problemy? 100 zł to dla mnie dużo i mam zamiar je odzyskać od tych
    > złodzieji (a przy okazji definitywnie zamknąć konto). Z góry dziękuję za

    Nie panikuj, nawet nie zadzwoniłeś do banku, a już go objeżdżasz.

    Zadzwoń, wyjaśnij sprawę.
    Jak nie pomoże złóż pisemną reklamację, ze wdniu takim i takim składałeś
    dyspozycję zamknięcia linii debeteowej, a w dniu takim i takim z twojego
    konta została pobrana opłata za prowadzenie linii debetowej.
    W związku z tym oczekujesz jej zwrotu i definitywnego zamknięcia linii
    debetowej.

    Zapewne w odpowiedzi dowiesz się, że zamknięcie linii należy zgłosić 30
    dni przed terminem wypowiedzenia i że się nie zmieściłeś w tym terminie
    w związku ztym pobrali opłatę. (Zgaduję oczywiście :))

  • 3. Data: 2005-03-05 09:41:15
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    witek napisał(a):

    > Nie panikuj, nawet nie zadzwoniłeś do banku, a już go objeżdżasz.

    Objeżdżam, bo nie pierwszy raz mam z nimi problemy, pare razy
    "zapomnieli" zrealizować zlecenia stałego.

    > Zadzwoń, wyjaśnij sprawę.

    Przejde się mam blisko, dzięki za odpowedź.

  • 4. Data: 2005-03-05 10:15:03
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    identyczną spraw załatwiłem "od ręki" podczas wizyty w oddziale

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk

  • 5. Data: 2005-03-05 10:46:38
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "DermalAmor" <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl> napisał

    > Objeżdżam, bo nie pierwszy raz mam z nimi problemy, pare razy
    > "zapomnieli" zrealizować zlecenia stałego.

    to po kiego @#$%^&*@ tam jeszcze siedzisz ?
    podziwiam wytrzymałość niektórych klientów tego banku :-(((

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 6. Data: 2005-03-05 12:03:12
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    Piotr W napisał(a):

    > to po kiego @#$%^&*@ tam jeszcze siedzisz ?
    > podziwiam wytrzymałość niektórych klientów tego banku :-(((

    Wiesz, jak się ma zaciągnięte kredyty to nie tak łatwo zrezygnować.
    Kredyty na szczęście już spłaciłem, konto w innym banku już działa od
    blisko trzech lat (bo to w Pekao utrzymywałem tylko do celów
    wspomnianych kredytów) więc jak tylko wyjaśnie sprawę z tą pożyczką to
    składam dyzpozycję zamknięcia rachunku.

    Swoją drogą kiedyś to było porządny bank. Jak zakładałem rachunek (w
    1996 roku) to jako jedyni chcieli ze mną rozmawiać, gdyż miałem umowę o
    pracę na okres próbny. PKO BP, PBK mało mnie nie wygonili z oddziałów
    jak im o tym wspomniałem. Ale czasy się zmieniły i teraz Pekao SA to
    chyba jeden z najgorszych banków, niestety...

  • 7. Data: 2005-03-05 12:04:35
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    jarekku napisał(a):
    > identyczną spraw załatwiłem "od ręki" podczas wizyty w oddziale

    Właśnie wróciłem z oddziału. Pani która mnie obsługiwała nie bardzo
    wiedziała co ma zrobić, więć zleciało się pół oddziału. Okazało się że
    faktycznie składałem taką dyspozycję (w co nie chcieli początkowo
    uwierzyć) więc musiałem napisać reklamację. Ponoć w ciągu tygodnia mam
    dostać odpowiedź.

  • 8. Data: 2005-03-05 14:44:17
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "DermalAmor" <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    [ ... ]
> [...]
    [ ... ]
    > Ale czasy się zmieniły i teraz Pekao SA to
    > chyba jeden z najgorszych banków, niestety...

    ZGADZAM się w 100% ( a może i więcej % ) :-)))
    kiedyś też byłem zadowolony ...

  • 9. Data: 2005-03-07 19:19:30
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "DermalAmor" <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl> wrote in message
    > witek napisał(a):

    > Objeżdżam, bo nie pierwszy raz mam z nimi problemy, pare razy "zapomnieli"
    > zrealizować zlecenia stałego.

    A tym się nie przejmuj, oni to "odpracują" jak już to zlecenie anulujesz;-)
    Tak raz na pół roku jeszcze Ci pójdzie. Chociaż jak zamkniesz konto to
    raczej dostaniesz zawiadomienie, że ze względu na brak środków zlecenie nie
    zostało wykonane.
    Ja już zamykanie konta w Pekao mam za sobą i śpię spokojnie z potwierdzeniem
    zamknięcia konta w szufladzie. Pamiętaj, żeby się o nie upomnieć, bo mi Pani
    dała kilka papierów do wypełnienia, a potem próbowała sugerować, że to już
    wszysko. Nie daj się nabrać. Wszystko to będzie jak będziesz miał jej podpis
    na potwierdzeniu.

    Pozdrawiam!
    A.A.S.

  • 10. Data: 2005-03-10 19:31:16
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    Artur A. Surowiec napisał(a):

> [...]
    > raczej dostaniesz zawiadomienie, że ze względu na brak środków zlecenie nie

    Wiem coś o tym, z rok temu skończyły mi się zlecenia stałe i oczywiście
    były realizowane nada. Na szczeście udało się odzyskać gotówkę, bo GE
    nie jest takie zachłanne jak Pekao :)

> [...]
    > wszysko. Nie daj się nabrać. Wszystko to będzie jak będziesz miał jej podpis

    Musiałem proces zamknięcia odłożyć od miesiąc, więc dzięki za wszelkie
    uwagi, w kwietniu przydadzą się napewno.