  • 1. Data: 2005-03-04 19:30:56
    Temat: Re: Wplata bez posiadania konta
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "manito" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:719d890e.0503020907.42c53070@posting.google.com
    > Witam
    > Chodzi mi o mozliwosc wplaty pieniedzy na konto pewnej osoby (mBank),
    > jednak ja sam nie posiadam konta. W jakim banku jest mozliwosc
    > wplacenia gotowki "przy okienku" i zeby te pieniadze znalazly sie na
    > koncie tej wlasnie osoby? Ile banki naliczaja sobie prowizji za taka
    > "usluge"?

    Może cie to drogo kosztować: od 5 nawet do 25 zł za wpłatę gotówkową na
    konto osobiste w innym banku.
    Proponuję skorzystać z usług Poczty Polskiej. Wpłaty do 1000 zł = 2,50zł,
    powyżej 1000 zł - 0,5% kwoty

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 2. Data: 2005-03-05 12:36:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> wrote:
    > Proponuję skorzystać z usług Poczty Polskiej. Wpłaty do 1000 zł =
    > 2,50zł, powyżej 1000 zł - 0,5% kwoty

    Jak latwo policzyc, wplate czasami warto rozbic na kilka przelewow ;)

  • 3. Data: 2005-03-05 13:18:02
    Od: "Marcin__P." <w@pl>

    napisał w wiadomości news:d0c95l$slj$1@news.onet.pl...
    > Jak latwo policzyc, wplate czasami warto rozbic na kilka przelewow ;)

    Ale ta Poczta głupia. Przelew kwoty 1000 zł kosztuje nas 2,5 zł , a 1000,01
    już 5 zł

  • 4. Data: 2005-03-05 13:39:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin__P. <w@pl> wrote:
    > Ale ta Poczta głupia. Przelew kwoty 1000 zł kosztuje nas 2,5 zł , a
    > 1000,01 już 5 zł

    musieli zmienic, bo tracili rynek na rzecz tych roznych grosikow i innych
    unikas ;)
    Rachunki tak do 1000 zl powiedzmy, ze sa. A wiecej to tylko w Grosiku mozesz
    przelac - ale takich kwot to ludzie raczej nie ryzykuja i wola pojsc na
    poczte.
    Ja ciekaw jestem co zaoferuje Kantor Polski czy jak to sie bedzie zwalo, czy
    ludzie im zaufaja..

  • 5. Data: 2005-03-06 13:36:18
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie zapominaj, że poczta zarabia na rajstopach i etopirynie ;-))
    W dodatku marże wyliczone są precyzyjnie, a końcówki ceny 17 gr czy 84 grosze
    zdecydowanie umilają konwersację przy
    okienku monopolisty przesyłek do 2 kg...
    Nie mogę się doczekać, gdy PKO BP wprowadzi sprzedaż podobnego asortymentu :-D
    JaC