  • 1. Data: 2005-03-04 20:43:51
    Temat: czy to mozliwe?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    zrobiłem dzis z BZ WBK przelew do Austri ( swift GIBAATWW) - a austriacy mi
    piszą , że już dostali pieniądze - czy to mozliwe???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-04 21:16:12
    Temat: Re: czy to mozliwe?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d0ah8r$32b$1@inews.gazeta.pl>, g...@p...comp says...
    > zrobiłem dzis z BZ WBK przelew do Austri ( swift GIBAATWW) - a austriacy mi
    > piszą , że już dostali pieniądze - czy to mozliwe???

    Pewnie ze mozliwe .... SWIFT idzie prawie natychmiastowo ... kwestia
    tylko pozniej "przeniesienia" danych ze SWIFTa do "normalnego" systemu
    tranzakcyjnego.

    AP

  • 3. Data: 2005-03-04 21:50:19
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
> [...]
    >
    > Pewnie ze mozliwe .... SWIFT idzie prawie natychmiastowo ... kwestia
    > tylko pozniej "przeniesienia" danych ze SWIFTa do "normalnego" systemu

    zdziwiło mnie to, bo Niemcy twierdzą zawsze, że kase dostali po 3-4 dniach