  • 11. Data: 2008-03-08 22:48:28
    Temat: Re: banki a weryfikacja nadawcy
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:fqv4sn$hqs$1@inews.gazeta.pl...

    > Urząd skarbowy po prostu potraktuje wszystko co na Twoim koncie widnieje z
    > plusem jako Twój dochód. A podatek w zależności od wielu czynników wynosi
    > od 0 do 75%.

    US nie ma dostępu do konta, dopóki przeciwko osobie nie toczy się
    postępowanie skarbowe i decyzja sądu nie zezwoli na złamanie tajemnicy
    bankowej.

  • 12. Data: 2008-03-09 10:13:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

> [...]
    >
    > Urząd skarbowy po prostu potraktuje wszystko co na Twoim koncie widnieje
    > z plusem jako Twój dochód. A podatek w zależności od wielu czynników

    czyli nie znajdzie za wiele bo dałem bratu kasę na spłatę kredytu
    mieszkaniowego
    czy tu też może chcieć się przyczepić? bo widzę na grupie sporo teorii
    spiskowych

    i tak naprawdę nie rozumiem z czego miał się ucieszyć urząd skarbowy?
    z tego że mam kilka kont?
    czy z tego że w ciągu roku na moje konto wpłynie ok. 300zł bo ktoś i
    zapłacił za kilka przedmiotów z allegro i ja za nie?
    czy z tego że brat używa mojego konta a ja jego? np mi lukas nie jest
    potrzebny, ale czasem może się przydać, bratu inteligo zbyteczne ale to
    jednak bezpłatna wpłata w PKOBP i darmowe i bezzwłoczne przelewy do
    inteligo i PKOBP

    reasumując:
    BGŻ jest dobry i jest to jedyny bank internetowy darmowy w mojej
    miejscowosci z darmowymi przelewami
    POLBANK ma dobry procent, więc wypłata leci do niego
    MBANK szybko można przelać kasę a masa allegrowiczów jest w mbanku
    INTELIGO j.w,. niestety płatne zewnętrzne przelewy, ale za to wpłacić mogę
    na miejscu w PKOBP

    brat ma ponadto LUKAS'a z niego dokonuje wszystkie opłaty: raty, prąd itp.
    BGŻ założył tylko dla darmowych przelewów, ale że teraz mbank już też ma
    darmowe BGŻ poleci...

  • 13. Data: 2008-03-10 08:58:19
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    > czyli nie znajdzie za wiele bo dałem bratu kasę na spłatę kredytu
    > mieszkaniowego
    > czy tu też może chcieć się przyczepić? bo widzę na grupie sporo teorii
    > spiskowych

    poszukaj hasła "depozyt nieprawidłowy" i stosowaną doń stawkę PCC.

    Taki mamy system prawny, że "hak" zawsze się znajdzie...

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2008-03-10 16:42:03
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > poszukaj hasła "depozyt nieprawidłowy" i stosowaną doń stawkę PCC.
    >
    > Taki mamy system prawny, że "hak" zawsze się znajdzie...

    w ramach najblizszej rodziny mozna sobie przelewac nawet miliony
    bez placenia podatkow, jedyna formalnosc dotyczy zgloszenia
    tego faktu przy wiekszych kwotach

  • 15. Data: 2008-03-10 19:04:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" fquhdv$784$...@i...gazeta.pl

    > czy urząd skarbowy zabrania posiadania kilku kont?
    > czy urząd skarbowy zabroni mi udotępniać bratu pieniądze?

    Chodzą słuchy, że pracownicy US przeglądają grupy dyskusyjne
    w poszukiwaniu tego rodzaju postów. I na pewno potraktują te
    machlojki jak darowizny od brata, czyli naliczą Ci podatek.
    Chyba teraz wynosi on 0%... Jeśli się mylę -- przepraszam.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-03-10 19:54:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > machlojki jak darowizny od brata, czyli naliczą Ci podatek.
    > Chyba teraz wynosi on 0%... Jeśli się mylę -- przepraszam.

    juz kilkanascie sekund spedzonych z google pozwala czesto
    uniknac mylenia sie:

    http://www.money.pl/podatki/poradniki/artykul/darowi
    zna;w;rodzinie,234,0,289002.html

    jesli srodki otrzymane od danego darczyncy nalezacego do bliskiej
    rodziny nie przepraczaja 9.637 zl w ostatnich 5 latach, to nie
    wymagaja nawet zgloszenia

  • 17. Data: 2008-03-10 22:30:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarcinF" fr440l$nj4$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    >
    > jesli srodki otrzymane od danego darczyncy nalezacego do bliskiej
    > rodziny nie przepraczaja 9.637 zl w ostatnich 5 latach, to nie

    To u mnie przekraczają niemal (albo i mal -- zależy jak liczyć) dziesięciokrotnie. :)
    I ciekawe, co ja mam z tym zrobić. :) (albowiem wątpię, gdyż jestem człowiekiem
    słabej
    wiary, abym kogokolwiek :) w białostockich USach zainteresował taką rewelacją) :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-03-11 00:25:55
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > To u mnie przekraczają niemal (albo i mal -- zależy jak liczyć) dziesięciokrotnie.
    :)
    > I ciekawe, co ja mam z tym zrobić. :) (albowiem wątpię, gdyż jestem człowiekiem
    słabej
    > wiary, abym kogokolwiek :) w białostockich USach zainteresował taką rewelacją) :)

    ze niby o te kropke idzie ?:)
    a wiary nie trac albowiem jak sam napisales, chodza sluchy...

  • 19. Data: 2008-03-11 10:25:55
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "MarcinF" fr4jke$lf8$...@a...news.neostrada.pl

    > ze niby o te kropke idzie ?:)

    O kropkę chodziło po pewnej sali sądowej, gdzie rozpatrywano, czy
    człowiek musi sprzedać samochód za dwa złote i osiemdziesiąt groszy,
    skoro tak zaproponował (omyłkowo rzecz jasna) na aukcji. No i stanęło
    chyba na tym, że nie musi. (czyli zdrowy rozsądek jeszcze nie opuścił
    naszych sądów)

    > a wiary nie trac albowiem jak sam napisales, chodza sluchy...

    I dokąd one dojdą, skoro tutejsi urzędnicy i tak znają mój sposób utrzymywania się.
    :)

    --