  • 11. Data: 2003-07-01 10:37:14
    Temat: Re: bank z klasą, czy taki istnieje?
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Co poradzicie?
    >
    > ---
    > * jak na polskie warunki, pensja prezesa to nie jest :-)

    Fortis. Albo e-pakiet dla mało wymagającego, albo srebrny pakiet.

    SS

  • 12. Data: 2003-07-01 22:28:09
    Temat: Re: bank z klas?, czy taki istnieje?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 1 Jul 2003 12:37:14 +0200, "S.Stefanek"
    <s...@P...onet.pl> wrote:

    >Fortis. Albo e-pakiet dla mało wymagającego, albo srebrny pakiet.

    nikt ostatnio nie pisal jak jest w Millenium Prestige - sprobj i
    ponarzekaj :)

  • 13. Data: 2003-07-01 23:16:31
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

    Użytkownik "alf2003" <a...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje w Polsce bank oferujący w miare dobrze zarabiającym
    klientom*:
    > - dobry dostęp online do konta
    > - sensowne zabezpieczenia (token)
    > - niskie prowizje (np. przelewy za darmo)
    > - co najmniej namiastkę private banking w postaci miłej obsługi w oddziale
    > lub przez telefon
    (ciach)
    > Co poradzicie?

    Na pierwszym miejscu ING Bank Slaski, ale oddzial na Pl. Trzech Krzyzy -
    mimo, ze pracownicy w sile wieku (a nie dziunie i dziunki opryskliwi), to
    jakabym sie przeniosla do innego banku :P, takiego z gornej polki (dostep
    online jest - nigdy mnie nie zawiodl, najlepsze zabezpieczenie konta przy
    pomocy maskowanego hasla i bezpiecznego protokolu ssl, prowizje troche duze,
    ale w wypadku wyzszych oplat wszytsko za darmo - oprocz kart; no i obsluga
    przez telefon - HaloSlaski). W sumie do kwietnia imho byl to najlepszy
    bank - wszytskie opcje posiada, ale zaczeli bawic sie z oplatami, teraz
    najlepiej tam miec albo konto "prestiz", albo studenckie...
    Na drugim Raiffeisen Bank, ale polecam go tylko ze wzgledu na namiastke
    private banking - oddzielna sala dla VIPow :))))))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Agatka

  • 14. Data: 2003-07-01 23:40:37
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Agatka wrote:

> [...]
    > Krzyzy - mimo, ze pracownicy w sile wieku (a nie dziunie i dziunki
    > opryskliwi), to jakabym sie przeniosla do innego banku :P, takiego z

    He he, pewnie ten oddział ma niezłą obsadę jako obsługujący wewnętrzne
    szychy ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 15. Data: 2003-07-02 06:23:02
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Sprobuj Fortisa

    Wśród wymogów były bezpłatne przelewy i opiekun, a to w Fortisie nie
    idzie w parze. Chyba, że alf ma małżonkę i on będzie miał srebrny, a ona
    epakiet. Tylko, że to już zaczyna wychodzić koszmarnie drogo.

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2003-07-02 07:00:46
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 2 Jul 2003 01:16:31 +0200, "Agatka" <n...@S...go2.pl>
    wrote:

    >Na drugim Raiffeisen Bank, ale polecam go tylko ze wzgledu na namiastke
    >private banking - oddzielna sala dla VIPow :))))))

    No i właśnie dlatego chciałbym żeby ktoś spróbował Millennium
    Prestige, bo oni budują oddzielne oddziały dla VIP'ów... Albo zrzućcie
    się na mnie, jako testera, chyba 100 tys. wystarczy :)