  • 1. Data: 2003-06-30 19:30:04
    Temat: Inteligo
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    Witam,

    Jak szybko oddzwaniają po złożeniu wniosku przez net? Czy tak wolno jak
    w mBanku? Aha i jaka jest min. kwota do wypłacenia z bankomatów PKO BP?

    --
    paulos23

  • 2. Data: 2003-06-30 19:43:12
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik paulos23 <U...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdq34g$fn5$...@S...icm.edu.pl...

    > Jak szybko oddzwaniają po złożeniu wniosku przez net? Czy tak wolno
    jak
    > w mBanku?

    Na drugi, trzeci dzień - tak było kiedyś. To zależy od obciążenia...

    > Aha i jaka jest min. kwota do wypłacenia z bankomatów PKO BP?

    Najczęściej 20 zł.

  • 3. Data: 2003-06-30 19:46:05
    Od: k...@p...onet.pl

    5 dni temu zalozylem konto przez internet ( promocja pcworld ), oddzwonili tego
    samego dnia i potwierdizli dane. Przesylka byla za 3 dni i wszystko
    zaaktywowalem. Limit w bankomatach PKO BP mozna ustawic na bez limitu.

  • 4. Data: 2003-07-01 02:48:03
    Od: "wojtek" <q...@p...onet.pl>

    Do mnie oddzwonili po 10min. Ja wysłałem Regon (bo to chodziło o konto
    firmowe) tego samego dnia pocztą
    priorytetową. Kurier przyjechał do mnie w następny poniedziałek, czyli po 10
    dniach.

    Wojtek