  • 1. Data: 2003-06-30 15:09:51
    Temat: zabezpieczenia w Fortis Banku
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Mysle nad zalozeniem ePakietu w Fortisie. Czy moglibyscie mi wytlumaczyc na
    czym polegaja zabezpieczenia przez nich stosowane? (certyfikaty i podpisy
    cyfrowe).Czy bede mogl korzystac z banku przez net z wielu jompow, czy tylko
    z jednego?

    Dzieki za pomoc...

    Lelek

  • 2. Data: 2003-06-30 15:24:58
    Temat: Re: zabezpieczenia w Fortis Banku
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "lelek"
> [...]
    > czym polegaja zabezpieczenia przez nich stosowane? (certyfikaty i podpisy
    > cyfrowe).Czy bede mogl korzystac z banku przez net z wielu jompow, czy

    oni maja to naprawde dobrze wyjasnione na www
    a korzystac mozesz z wielu kompów, tylko zanim zaczniesz to do przeglądarki
    musisz wczytać swój certyfikat - po zakonczeniu pracy mozesz go z
    przegladarki usunąć.
    Prawdę mówiąc jesli chcesz z rożnych kompów korzystać to wygodniejsze
    jest np e-Itegrum BGŻ z tokenem zabezpieczonym haslem. Każda transakcja
    potwierdzana kodem z tokena - brak tylko bezplatnej karty bankomatowej :-((
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-30 15:44:31
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w >
    Prawdę mówiąc jesli chcesz z rożnych kompów korzystać to wygodniejsze
    > jest np e-Itegrum BGŻ z tokenem zabezpieczonym haslem.

    Mi zalezy glownie na wszystkich bankomatach za free, a BGZ chyba tego nie
    ma...

    lelek

  • 4. Data: 2003-06-30 17:06:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "lelek"
    > Mi zalezy glownie na wszystkich bankomatach za free, a BGZ chyba tego nie
    > ma...

    niestety, ale to wlasnie podkreslilem
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-07-01 05:35:27
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik lelek pisze:

    > Mi zalezy glownie na wszystkich bankomatach za free, a BGZ chyba tego nie
    > ma...
    A jak wygląda to w BOŚ?

  • 6. Data: 2003-07-01 20:39:48
    Od: "alf2003" <a...@u...wp.pl>

    > Mi zalezy glownie na wszystkich bankomatach za free, a BGZ chyba tego nie
    > ma...
    >
    > lelek

    a fortis ma ?
    chyba jednak nie