  • 31. Data: 2009-11-16 19:18:59
    Temat: Re: autoryzacja transakcji (VEchip)
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-16 18:31, MK wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie. Gdyby nie miala to po czym bylby weryfikowany klient?

    I działa gdzieś na podpis (w terminalu) ?

    > ROTFL. I ktory issuer kazal ci uzywac karty bez podpisu?

    Ja osobiście spotkałem się z tym po raz pierwszy na kartach Eurocard
    (w Niemczech). Ale ślady analogicznego sposobu do dzisiaj widać w
    instrukcjach do Visy: zamiast przekreślenia pola podpisu należało
    wpisać "See ID" lub coś równoważnego.
    Tyle, że ta procedura została wycofana i karta obecnie musi być
    podpisana.

    witrak()

  • 32. Data: 2009-11-16 19:24:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > I działa gdzieś na podpis (w terminalu) ?

    Oczywiscie, np w Tesco.

> [...]
    > Niemczech). Ale ślady analogicznego sposobu do dzisiaj widać w
    > instrukcjach do Visy: zamiast przekreślenia pola podpisu należało wpisać

    A gdzie niby te slady sa? ;)

    MK

  • 33. Data: 2009-11-16 19:43:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>