  • 1. Data: 2009-11-13 16:55:57
    Temat: wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO aliora
    Od: z...@o...pl

    ALIOR daje możliwość otrzymania karty do rachunku walutowego: jak się
    domyślam, wypłata złotówek w bankomacie po mało atrakcyjnym kursie.

    Założmy że wypłace kartą 1.000 EURO, 1.000 GBP, 1.000 USD, 1.000 CHF
    ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

  • 2. Data: 2009-11-13 17:22:06
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

    Dużo.

  • 3. Data: 2009-11-13 17:37:22
    Od: z...@o...pl

    > Dużo.

    dużo, tzn. ile? 1%? 10%? 20%?

  • 4. Data: 2009-11-13 20:06:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-13, z...@o...pl
    <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Założmy że wypłace kartą 1.000 EURO, 1.000 GBP, 1.000 USD, 1.000 CHF
    > ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

    Jak masz firme, to sprobuj z tym:

    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autode
    aling

    W Aliorze od 100 jednostek danej waluty mozna uzyskac o wiele lepszy kurs od kursu
    detalicznego, aczkolwiek opcja ta kosztuje 35 zl/mc. Ja mam kursy gorsze od tych
    forexowych o ok. 2-3 gr (funt).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-11-13 20:08:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

    > dużo, tzn. ile? 1%? 10%? 20%?

    Zobacz sobie tabele banku i jakiegos kantoru, ale tak orientacyjnie chyba
    nie wiecej niz 2-3%, wszystko zalezy jaki kantor znajdziesz.

  • 6. Data: 2009-11-14 00:02:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > od kursu
    > detalicznego, aczkolwiek opcja ta kosztuje 35 zl/mc. Ja mam kursy gorsze

    Dla indywidualnych jest 7zl/mies. i 5tys jedn waluty do wymiany. Przy
    wiekszej wymianie mysle, ze warto to sobie uruchomic.

    Czy dziala faktycznie sprawnie ten autodealing? Czy wymiana waluty jest
    natychmiast czy SPOT? Zbyt duzo informacji o tym nie ma jak to dziala, tylko
    cos mozna zobaczyc w demo bankowosci internetowej.

  • 7. Data: 2009-11-14 00:44:05
    Od: z...@o...pl

    > Dla indywidualnych jest 7zl/mies. i 5tys jedn waluty do wymiany.
    > Przy wiekszej wymianie mysle, ze warto to sobie uruchomic.

    czy ktos tego używał i jest zadowolony ew. niezadowolony? i dlaczego?

  • 8. Data: 2009-11-14 09:29:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-14, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czy dziala faktycznie sprawnie ten autodealing? Czy wymiana waluty jest
    > natychmiast czy SPOT? Zbyt duzo informacji o tym nie ma jak to dziala, tylko
    > cos mozna zobaczyc w demo bankowosci internetowej.

    Na koncie firmowym wygląda to tak:

    Jak robisz przelew w godzinach pracy (9-16 chyba), to możesz to wykonać
    natychmiast, w sensie podajesz konto źródłowe, docelowe (oba własne i w Aliorze),
    kwotę i zatwierdzasz. Wysyłają Ci ofertę kursu i masz 15 sek. na jej zaakceptowanie.
    Jak to zrobisz, to środki są przelewane w czasie rzeczywistym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl