  • 1. Data: 2009-11-13 16:56:59
    Temat: Spłata KK furora Lukas
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Termin spłaty minimalnej - 10-go, spłacona wcześniej (w sumie połowa
    kwoty całkowitego zadłużenia), druga transza wpłacona 10 listopada z
    konta w LB, zaksięgowana 12-go, bo po drodze święto. Czy mogę się
    spodziewać jakichś konsekwencji (finansowych itp.)?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2009-11-13 17:12:14
    Temat: Re: Spłata KK furora Lukas
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > konta w LB, zaksięgowana 12-go, bo po drodze święto. Czy mogę się
    > spodziewać jakichś konsekwencji (finansowych itp.)?

    Data księgowania nie ma znaczenia, co masz w polu data operacji?

    Co do zasady nie powinnaś się spodziewać żadnych negatywnych konsekwencji.
    Jeśli one wystąpią uznanie reklamacji jest w zasadzie pewne.

  • 3. Data: 2009-11-13 17:15:03
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "MarekZ" napisał:

    > Data księgowania nie ma znaczenia, co masz w polu data operacji?

    10.11

    > Co do zasady nie powinnaś się spodziewać żadnych negatywnych
    > konsekwencji. Jeśli one wystąpią uznanie reklamacji jest w zasadzie
    > pewne.

    Dzięki za uspokojenie :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2009-11-18 15:10:37
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    "Aicha"

    > 10.11

    > Dzięki za uspokojenie :)

    Właśnie znalazłam jakieś odsetki zaksięgowane, mimo że żadnej transakcji
    gotówkowej w okresie rozliczeniowym nie popełniłam. Idę się kłócić ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2009-11-18 23:12:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Właśnie znalazłam jakieś odsetki zaksięgowane, mimo że żadnej transakcji
    > gotówkowej w okresie rozliczeniowym nie popełniłam. Idę się kłócić ;)

    Przedziwne. Na pewno miałaś 10 listopada w polu "data operacji"?

  • 6. Data: 2009-11-19 08:10:40
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "MarekZ" napisał:

    > Przedziwne. Na pewno miałaś 10 listopada w polu "data operacji"?

    Na pewno.

    --
    Pozdrawiam - Aicha