  • 1. Data: 2009-11-14 09:26:08
    Temat: Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
    Od: Luke <l...@i...pl>

    Witam
    Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
    Nie mają oddziałów to do odziały nie przyniosę. Sprawdzałem oferty
    kilku banków i za przelew w dolarach z konta prowadzonego w dolarach w
    ich banku trzeba zapłacić po kilkadziesiąt, kilkaset złotych za
    przelew.
    W którym banku mając konto walutowe, mogę tanio np. 5 zł za 1000usd,
    dokonać przelewu do mbanku?
    Z góry dziękuję za podpowiedz.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-14 10:25:03
    Temat: Re: Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Luke" <l...@i...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
[...]

    Zaloz sobie konto w banku z oddzialami jak zamierzasz wplacac i wyplaca
    walute inna niz EUR. Zapomnij o 5zl za przelew walutowy, generalnie wydasz
    na niego od 50 do 200zl w zaleznosci od banku. W mbanku nie ma nic
    wyjatkowego w tych kontach walutowych.

  • 3. Data: 2009-11-14 10:29:24
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Luke" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Witam
    > Jak najtaniej wpłacić dolary do Mbanku?

    Poszukaj w Multibanku. W koncu to dwa oddzialy tego samego banku
    wiec chyba nie bedzie to szlo SWIFTem.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2009-11-14 10:31:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Poszukaj w Multibanku. W koncu to dwa oddzialy tego samego banku
    > wiec chyba nie bedzie to szlo SWIFTem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    czyżby, najpierw sprawdziłbym to na infolinii, bo skoro przelewy w PLN
    idą przez KIR to dlaczego zagraniczne nie przez SWIFT?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-11-14 10:41:53
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    > czyżby, najpierw sprawdziłbym to na infolinii,

    I to samo sugerowalem. Po prostu zalozylem, ze nie kazdy
    wie ze mB i Multi to oddzialy tego samego banku.

    > bo skoro przelewy w PLN idą przez KIR to dlaczego zagraniczne nie przez
    > SWIFT?

    Krajowe nie ida przez KIR!
    Wystarczy zrobic prosty eksperyment. Zlec przelew z Multi do mB
    chwile po 12, czyli przed zamknieciem 3 sesji wychodzacej w Multi.
    A nastepnie zaloguj sie do mB po 13. Czary mary i do mB przelew
    dotarl z pierwsza sesja przychodzaca. Jakby szedl przez KIR
    to by bylo niemozliwe.

    Pozadrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2009-11-14 10:50:40
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:d2c04606-da39-4e15-b5f4-3d5f7f51c1c4@
    g27g2000yqn.googlegroups.com...
    > Witam

    > Poszukaj w Multibanku. W koncu to dwa oddzialy tego samego banku
    > wiec chyba nie bedzie to szlo SWIFTem.

    Myślę że pójdzie jako przelew zagraniczny .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-11-14 11:14:09
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Myślę że pójdzie jako przelew zagraniczny .

    To, ze od klienta moga wziac oplate jak za przelew zagraniczny
    to jest to bardzo prawdopodbne. Ale w to, ze pieniadze
    opuszcza BRE to nie uwierze poki nie zobacze - sa
    jakies granice absurdu. Jakos trudno mi sobie wyobrazic,
    ze BRE wysyla USD do swojego korespondenta w USA,
    a ten patrzy, ze ma je odeslac do BRE to odsyla
    je z powrotem do tych samych ludzi.
    Ale moze mam za mala wyobraznie.

    BTW. przy zagranicznych przelwach przychodzacych
    do mBanku SWIFTem podaje sie wszystkie dane BRE
    i nie wspomina nic o mB (poza numerem konta rzecz jasna).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2009-11-14 11:27:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Marcin" <n...@n...de> wrote in message
> [...]
    > A nastepnie zaloguj sie do mB po 13. Czary mary i do mB przelew
    > dotarl z pierwsza sesja przychodzaca. Jakby szedl przez KIR

    Nie pojdzie to przez zagranice, bo te przelewy sa przepychane recznie i
    przez net w mutibanku skladasz tylko wniosek o taki przelew. Multibank
    skasuje jednak duza prowizje wg tabeli za przelew walutowy 0.35% co czyni
    cala operacje nieoplacalna.

  • 9. Data: 2009-11-14 11:45:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...de> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > A nastepnie zaloguj sie do mB po 13. Czary mary i do mB przelew
    > dotarl z pierwsza sesja przychodzaca. Jakby szedl przez KIR

    Raczej tak nie będzie... Przelew w mBanku będzie widoczny dopiero po 15:00,
    bo z Multi "wyjdzie" razem z tymi co na III sesję, czyli o 13:30.

  • 10. Data: 2009-11-14 13:29:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin pisze:

    > BTW. przy zagranicznych przelwach przychodzacych
    > do mBanku SWIFTem podaje sie wszystkie dane BRE
    > i nie wspomina nic o mB (poza numerem konta rzecz jasna).

    A jaki BIC podajesz? Bo wg tego
    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=108
    BIC mBanku to BREXPLPWMBK