  • 1. Data: 2012-06-30 22:48:12
    Temat: automatyczna spłata kk w citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    pytanko głównie do posiadaczy kk w citku:

    mialem na koncie w citi pieniądze, mam również ustawioną automatyczną
    spłatę kk, termin przypadal na 2.07, ale bank już dzisiaj (sic!)
    postanowil sobie pobrać środki na spłatę!

    czy to normalne? chyba się lekko pospieszyli...
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-07-01 01:14:04
    Temat: Re: automatyczna spłata kk w citi
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Ostatni dzień roboczy przed datą spłaty. Tak jest bezpieczniej.

    MichalL

  • 3. Data: 2012-07-02 13:30:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> wrote on 2012-07-01_1:14
    > Ostatni dzień roboczy przed datą spłaty. Tak jest bezpieczniej.

    A najbezpieczniej jest od razu po transakcji...
    To jest nie w porządku, ale cóż. A najlepiej jest zlecać samemu.

    witrak()

  • 4. Data: 2012-07-03 12:38:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 22:48:12 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > postanowil sobie pobrać środki na spłatę!
    >
    > czy to normalne? chyba się lekko pospieszyli...

    Jak już wspomniano pieniądze muszą być na jeden dzień roboczy przed
    spłatą - wynika to chyba z ich nocnego księgowania. Ja się u nich tak
    kiedyś przejechałem, że przelałem pieniądze w dniu spłaty i nie poszło
    ale jakoś reklamacja podziałała i nie naliczyli odsetek. Teraz to spłacam
    zawsze po wygenerowaniu wyciągu i to mi się najlepiej sprawdza.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-07-03 13:31:30
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 03.07.2012 o 12:38 xbartx <b...@h...net> pisze:

> [...]
    > ale jakoś reklamacja podziałała i nie naliczyli odsetek. Teraz to spłacam
    > zawsze po wygenerowaniu wyciągu i to mi się najlepiej sprawdza.

    Nawet jak sie spoznisz o jeden dzien roboczy to nie nalicza... sprawdzone
    empirycznie. Podobnie jest w Polbanku, a odwrotnie w BRE ;).

    MK