  • 1. Data: 2003-05-04 07:21:44
    Temat: art. sponsorowany o bankowosci internetowej w GW?
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Przepraszam, jesli ktos juz walkowal ten temat, ale teraz mieszkam za granica
    i dopiero dzis wpadl mi w rece ten artykul:
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33211,1451437.htm

    Mowiac szczerze obiektywizm a raczej jego brak jest porazajacy. Mam konta w
    mBanku i Inteligo i moje odczucia sa zupelnie inne. Powiem szczerze, ze ten
    artykul sprawia na mnie wrazenie "jestesmy niezalezna gazeta (sponsorowana
    przez...)". A moze ktos ma inne odczucia?

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-05-04 22:32:16
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > artykul sprawia na mnie wrazenie "jestesmy niezalezna gazeta
    (sponsorowana
    > przez...)". A moze ktos ma inne odczucia?

    Artykuł ukazał sie w GW 30 kwietnia - a ja do dziś nie doszedłem za co
    płacę rocznie za eKonto w mBanku od 120 do 360 + drugie 120 - 360 za
    eMaxa.

    A jak dobrze pamiętam, to przez około 2 lata nie wydałem złotówki w mbanku.

    Michał M, chyba były czytelnik Wybiurczej

  • 3. Data: 2003-05-05 06:20:17
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > A jak dobrze pamiętam, to przez około 2 lata nie wydałem złotówki w
    mbanku.

    > Michał M, chyba były czytelnik Wybiurczej

    pewnie wyplaty z bankomatow nie euronetowych + wyplaty za granica

    PiotR

  • 4. Data: 2003-05-05 07:05:55
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    >
    > A jak dobrze pamiętam, to przez około 2 lata nie wydałem złotówki w
    mbanku.

    > Michał M, chyba były czytelnik Wybiurczej

    widzisz to się wszystko da udowodnić - zależy jakie przyjmiesz warunki
    porównawcze
    jeśli np uznasz że standardowy użytkownik obu kont będzie kilka razy w
    miesiącu dokonywał wypłat w bankomatach PKO BP to już widać że ten od
    inteligo zrobi to za darmo a ten z mBanku będzie ciężko bulił

    oczywiście można sobie zadać pytanie a dlaczego mieliby mBankowcy wypłacać w
    PKO BP .......

    i na takiej zasadzie dochodzimy do sedna problemu - to jak z przetargami
    organizowanymi pod konretnego zwycięzcę - jak sie uprzeć to zawsze można tak
    pomanipulować parametrami że wyjdzie to co ma wyjść

    ps. ja też jestem już byłym czytelnikiem Wyborczej, i to nie tylko przez ten
    artykuł

  • 5. Data: 2003-05-05 07:50:49
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > artykul sprawia na mnie wrazenie "jestesmy niezalezna gazeta (sponsorowana
    > przez...)". A moze ktos ma inne odczucia?

    To świadczy jedynie o tym, że manipulując punktami wyjściowymi dla
    porównania można wykazać najgorszy (czyli najdroższy dla klienta) bank jako
    najlepszy, a bank najtańszy (patrz mBank za 2 lata nie zapłaciłem ani
    grosza) jako jeden z gorszych. Powinni wprowadzić dla klarowności dodatkowo
    kryterium "czystego" porównania dla średniego statystycznego użytkownika :
    prowadzenie RORu-koszta, pobieranie pieniędzy tylko we własnych bankomatach,
    5-10 przelewów miesięcznie(np. opłaty za mieszkanie, kablówkę, prąd, gaz,
    telefon i t.p.)

  • 6. Data: 2003-05-05 12:43:44
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    >.......... pobieranie pieniędzy tylko we własnych bankomatach,

    To wtedy ktoś wymyśli bank który będzie miał jeden bankomat w jakimś Pcimiu,
    otoczony baganami. I za wypłaty z tego bankomatu ten NowyLepszy bank będzie
    dopłacał 100 PLN.

    Mój ulubiony bankomat nie stoi na bagnach, ale wtedy gdy go potrzebuję stoi
    przed nim koszmarna kolejka.

  • 7. Data: 2003-05-05 19:49:55
    Od: w100 <"(jak chcesz napisac to usun to z adresu)w100"@box43.pl>

    "P.Sperling" wrote:

> [...]
    > artykul sprawia na mnie wrazenie "jestesmy niezalezna gazeta (sponsorowana
    > przez...)". A moze ktos ma inne odczucia?

    Czepiasz sie - na wielu grupach co jakis czas ludzi naja zastrzezenia do tego co
    pisze GW - poprostu dostrzega sie to gdy dotknie to tematu z ktorym na sie
    stycznosc.

    Nie nalezy wszystkiego przyjmowac bezkrytycznie i tyle - a testy, porownania,
    prognozy etc z takich gazet widac ile sa warte...

    Kupujesz dany tytul - popierasz jego polityke inforamcyjna :)

  • 8. Data: 2003-05-05 20:11:41
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    > Kupujesz dany tytul - popierasz jego polityke inforamcyjna :)
    Ja lekko nie na temat , nie kupuje GW , nie czytam GW , ale na forum piszę ze
    strony Gazety.
    Pozdrowienia dla forumowiczów
    Adam