  • 1. Data: 2003-05-04 07:00:22
    Temat: pytanie o BIK
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    dostalam odpowiedz z biku o przetwarzaniu moich danych osobowych i znajduje
    tu 2 banki, w ktorych kredyty juz dawno splacilam (w terminie itd.).
    wprawdzie jest napisane, ze r-k zamkniety, ale ja nie chce, zeby te dane
    byly, bo po co? w zyciu mialam wiecej kredytow niz te 2 i jakos ich nie ma
    w tym spisie. co zrobic? czy przez jakis czas musza sie ukazywac nawet
    zamkniete rki kredytowe?

  • 2. Data: 2003-05-04 07:46:19
    Temat: Re: pytanie o BIK
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > w tym spisie. co zrobic? czy przez jakis czas musza sie ukazywac nawet

    W BIK dane są przetrzymywane przez 5 lat od daty złożenia wniosku
    lub wygasnięcia zobowiązania bez względu czy kredyt był spłacany OK
    czy z opóźnieniemi. Niektóre kredytu kiedyś zaciągniete nie muszą być
    w BIK-u gdyż nie uwzględnia on kredytuów kiedyś zaciągniętych, kiedy
    jeszcze nie działał BIK.

  • 3. Data: 2003-05-04 15:30:48
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

> [...]
    ma
    > w tym spisie. co zrobic? czy przez jakis czas musza sie ukazywac nawet

    Hej!
    jeżeli spałaciłaś te kredyty i nie było zadnych przeterminowań
    to w oczach instytucji która Cię sprawdza twoja wiarygodność
    kredytowa rośnie, wiec jeżeli byłaś solidna to będzie tylko na
    twoją korzyść