  • Data: 2010-10-21 12:17:31
    Temat: Re: alior - opłata za sprawdzenie salda w bankomacie
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2010 20:26, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > Właśnie znalazłem w historii rachunku, że Alior pobierał mi opłaty za
    > sprawdzenie salda w bankomacie. Do tej pory byłem święcie przekonany, że
    > ta usługa jest darmowa (no, a już że na pewno w Euronetach jest darmowa).
    > Istotnie znalazłem w toip taką opłatę. Zawsze tam była, czy wprowadzili
    > cichaczem przy okazji jakiejś zmiany?

    Witaj

    Wprowadzili 1zł opłaty za sprawdzenie salda wtedy prawie rok temu, jak
    podnieśli opłatę z 3zł na 5zł za debetówkę.

    A propos- dzięki za informację nt. KK gold lotniczej w starym wątku-
    przeczytałem, liczę na to samo. Moja ostro śmiga i nieskromnie się
    chwaląc, pierwsze 200zł premii właśnie znalazło się na rachunku

    Michał